|
Ik dacht dat ik na Grazer AK het slechtste voetbal van Ajax toch wel gezien had...
Maar dit was echt de grootste wanvertoning OOIT!!! Ik heb nog niet vaak iemand slechter zien spelen dan Grygera en Yakubu vandaag, de hele verdediging was kut maar die 2 spanden dus echt de kroon. En die wissels van Koeman. Yakubu eruit, Heijtinga erin??? Litmanen erin ( ), Ibrahimovic eruit echt ongelofelijk.
En dan zullen we het maar niet hebben over de grootst mogelijke kwal uit de voetbalhistorie, de scheidsrechter van vanavond. Ik kan nog niet eens begrijpen dat die die penalty geeft, je ziet Yakubu komen met zijn rechterbeen, hij ziet dat die de bal niet kan raken, dus hij maakt de sliding niet. Maar die gast gaat wel liggen??? Zulke scheidsrechters moeten ze schorsen voor het leven. En dan geeft die maar als compensatie een vrije trap in de 16 meter omdat de keeper de bal te lang vasthield, ik denk dat die hem 6.1 seconden vasthield in plaats van de maximale 6 seconden, dan ben je gewoon ontzettend triest bezig...
er zijn achter ook nog lichtpuntjes:
- Ajax nog steeds nummer 1 in de poule
- Bij gelijk aantal punten staat Ajax voor Celta de Vigo
- Aan 1 keer winst heeft Ajax nu officieel genoeg om de achtste finales te halen
- Grygera geschorst dus die mag niet meespelen de volgende wedstrijd (ja, dat is positief)
- Nesta geschorst en Pipo de Clown Inzaghi waarschijnlijk nog geblesseerd bij de wedstrijd tegen Ajax
stand in de poule:
Ajax 6
Brugge 5
Celta 5
Milan 5
zo, dit ben ik ook weer kwijt
ps: ajax heeft terecht verloren
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Last edited by Blik on Nov-04-2003 at 23:12
|