Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie
Way to go, Funfrock.

Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig

hehe ja det låter bra det glorie

Ska bli kul o se honom igen faktiskt

Old Post Nov-28-2003 18:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by NooN
Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit.

menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? hörrudu, du måååste pallra dig till festen , annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2003 14:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup.

Hur stor är den? För den på kryssningen blir rätt fin också

Old Post Nov-29-2003 15:08 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

äh jag glömde bort den

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2003 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

quote:
menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? hörrudu, du måååste pallra dig till festen , annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc.

Jag ska hälsa på min kusin som pluggar där. Ska ut på krogen och lie sånt där. Ska försöka komma dit, om det finns biljetter i dörren vill säga...

Old Post Nov-29-2003 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict

Registered: Apr 2003

Fan va gött att kai tracid kommer hit! ska bli så jävla fint

Old Post Nov-30-2003 00:57  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-03-2003 13:30  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va?

då är det två medlemmar som inte kan komma, eftersom dom står bakom spelarna Men det är väl rätt coolt iofs o supporta våra superstar DJs

Old Post Dec-03-2003 14:57 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

hmmm, nej just du har rätt... hmmmm, då får vi ta 22.00 jag vet inte än heller när jag ska jobba... men det löser sig

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-03-2003 15:02  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över? (Jag orkar inte bläddra igenom alla femtomtusenfyrahundratolv trådar som finns om denna festen på TC och TA klockan tre på morgonen)

Fråga number dois: Är det någon nisse som ska bila upp och har vägarna förbi Växjö-trakterna med en plats - alternativt två - över?

www.laszlo.se

Old Post Dec-05-2003 02:10 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över?

det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-05-2003 10:27  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja

Okej - det låter bra...då förutsätter jag att det även kommer att säljas vid dörren? (Om jag nu kan vara lugn, så lär de väl inte gå åt tills dess). I annat fall måste jag ta mig till Jönköping för att hämta ut förköpsbiljetterna, och jag har 30 mil dit - t&r.

Det var meningen att jag skulle spela på några kompisars födelsedagsfest samma dag (en fyller 25 och två fyller 20), så de hade planerat att slänga ihop en stor jävla fest tillsammans. Jag tänkte vara snäll och offra mig den kvällen - nu har de emellertid kommit på att de bara skulle ha en "vanlig fest där hemma". Grattis till de, och ja må de leva och det ena med det andra - men tracid tänker jag inte missa för en vanlig fjortisfest som det till slut alltid blir av de tillställningarna.

Dilemmat är att jag förmodligen kommer att få åka själv (om jag inte lyckas övertala någon annan nisse att köra - men de brukar oftast vilja dricka el öl eller två också) - och eftersom jag varit lite dum så får jag tillbaks mitt körkort först i januari. Så om någon med en ledig plats har vägarna förbi Växjö så vore jag evigt tacksam om jag kunde få haka på.

www.laszlo.se

Old Post Dec-05-2003 17:29 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1995 bangkok..track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlanisphere - "Ozone" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:01.

Forum Rules: