Pathetic
Echte Tranceaddicts boeit het geen ruk of ze cool zijn of niet, het boeit niet waar de muziek vandaag komt, het boeit niet of je goed kan dansen of niet. Je danst, luistert naar de muziek en dat is al genoeg. En wat Dj_Ben betreft, je denkt wel heel wat meer te weten dan Miss Proximus omdat je toevallig al een paar jaartjes meedraait, maar je draait nog niet zo lang op deze site mee, en gezien het aantal posts van haar zou ik niet te snel roepen dat je het beter weet, ookal denk je van wel. Geweldige onderbouwing ook. Lesje argumenteren kan ook geen kwaad. Miss P doet er heel goed aan om er niet op in te gaan. Beetje ERG laag niveau.
DJ_Ben will never die??? Dat zeiden ze toch ook van de Hardcore!?
___________________
www.balticbastian.com/
|