|
| quote: | Originally posted by ambs
Nou ik ken er wel een paar, Franzelare, Snuggle, optimus, bouma bros., en M_peror heb ik ook een keertje ontmoet.... maar volgens mij is dat het zo'n beetje 
Ik heb er zoveel zin in!! Alleen ben ik waarschijnlijk half dood omdat ik de ochtend van de solo pas in Nederland aankom!! JETLAG!!! bah haahahhaha! woooooooooooooooooooeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
the things I do to see Armin |
Is ambs misschien een beetje verliefd op Armin?
Enne, je mag je gelukkig prijzen met zulke ouders, die zijn er niet veel op die manier!
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|