Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Contest Breda
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by dj tha MO

nou ja nu maar wachten tot volgende week
ik schat mijn kans erg klein in het was wel relaxed maar vond john wooh ook erg goed, en ook de dj die na mij draaide (op zijn style na dan )
euhm ja voor de rest niet echt opmerkingen


Wanneer wordt de uitslag precies bekend gemaakt dan?

Old Post Nov-29-2003 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj tha MO
tranceaddict in training



Registered: Nov 2003
Location: Culemborg

in de komende 2 weken ofzow??
zeiden voor het volgende weekeind maar da1t weet ik niet meer zeker

Old Post Nov-29-2003 15:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj tha MO Click here to Send dj tha MO a Private Message Visit dj tha MO's homepage! Add dj tha MO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance



Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland

En, heeft iemand nog iets gehoord?? Begin nu echt wel benieuwd te worden haha


___________________


http://www.blighty.nl

Old Post Nov-30-2003 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Locked in my studio, somewhere in Holland

Misschien moet een van jullie het hier even vragen:

[email protected]?subject=The Dance Society


___________________
www.ultimatedjbattle.com

Old Post Dec-01-2003 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance



Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland

quote:
Originally posted by iLLicit
Misschien moet een van jullie het hier even vragen:

[email protected]?subject=The Dance Society




___________________


http://www.blighty.nl

Old Post Dec-01-2003 14:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj tha MO
tranceaddict in training



Registered: Nov 2003
Location: Culemborg

nou helaas ik heb niet gewonnen
1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.


Groeten,

Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen
en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg
maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt
voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!!
alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij
al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten
bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi

Old Post Dec-04-2003 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj tha MO Click here to Send dj tha MO a Private Message Visit dj tha MO's homepage! Add dj tha MO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Locked in my studio, somewhere in Holland

Nou, jammer zeg. Maar heb je echt alleen maar verloren omdat je een keer tegen de draaitafel stootte?
Dat zou wel heel lomp zijn, IMO.
Had je dan trouwens nog best goed voorspeld, dat die John Wooh zo goed draaide en nou wint ie nog ook. Tsja, niets meer aan te doen. Derde plaats, troostprijs, maar toch weer een ervaring rijker denk ik?

Ook jammer voor de andere TA's, had leuk geweest als een TA'er gewonnen had...


___________________
www.ultimatedjbattle.com

Old Post Dec-04-2003 19:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance



Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland

quote:
Originally posted by dj tha MO
nou helaas ik heb niet gewonnen
1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.


Groeten,

Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen
en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg
maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt
voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!!
alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij
al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten
bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi


Ik vind dit een beetje vreemd. Heeft John Wooh nou van jullie drieen gewonnen of van de hele contest?? Ik ben namelijk nog helemaal niet gebeld. Ik weet ook niet hoe het zit met Sander.

Greetings,
Blighty


___________________


http://www.blighty.nl

Old Post Dec-04-2003 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar één winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?!

Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden

Grtz,
ElSandro!

Old Post Dec-04-2003 21:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance



Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar één winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?!

Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden

Grtz,
ElSandro!


Ja precies, dat slaat werkelijk nergens op. Laat in ieder geval wat horen, wel zo fantsoenlijk...


___________________


http://www.blighty.nl

Old Post Dec-04-2003 22:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj tha MO
tranceaddict in training



Registered: Nov 2003
Location: Culemborg

quote:
email die ik gekregen had van dance society eerste
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.
Groeten,
Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

quote:
email die ik stuurde naar dance society
jammer!
maar wat ben ik dan wel geworden :$ ??
laatste of 2de :??
ben wel benieuwd en wees eerlijk
groetjes peter


quote:
email die ik gekregen had van dance society tweede
Hoi Peter dan zou ik even moeten kijken. Ik zit nu op kantoor en heb hier de lijsten niet bij de hand. Ik weet wel dat de mensen vrijdag hoger in de lijst staan als donderdag. Dit zijn de eerste drie:

1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Groetjes,
Joris


quote:
email die ik stuurde naar dance society
nou ik ben 3de geworden dan
jacco @ work is die gast die na mij draaide???

van 10 tot 1 !??
i.i.g erg jammer en ik hoop wel dat ik redelijk draaide
ik zou ook graag de critics lezen
dus als je ook die hebt ??
groetjes


quote:
email die ik gekregen had van dance society derde
Hoi Peter,

Die heb ik maar niet bij de hand. Jacco heeft geen enkele fout gemaakt idem met John Wooh. Jij heb 1 kker perongeluk tegen de draaitafel aan gestoten en 1 keer teveel stof onder de naald als ik me nog goed kan herinneren. Dat zijn fout waar jij niets aan kan doen maar toch tellen ze een klein beetje mee.

Groetjes,
Joris

quote:
email die ik stuurde naar dance society
fair = fair inderdaad
dat van dat stof kon ik niks aan doen maar dat stoten is inderdaad erg stom!!! en ook nog eens als eerste impressie bij de eerste plaat ( nou ja tweede + intro)

jacco geen opvallende fouten inderdaad!
en
john was gewoon erg lekker ....

maar voorderest was het dus oke het draaien
alleen de fouten van het aanraken
en de style was misschien ook het minst ( wat in het rijtje past van black hole of dat ook niet ?

greetz

quote:
email die ik gekregen had van dance society vierde
Peter moet zeggen dat het draaien erg goed en verder was ook je platenkeus erg top, was helemaal niets mis mee. Ook paste het in het rijtje van de DJs van de avond. Foutjes kun je altijd maken. Het is gewoon jammer. Het liefst zou ik iedereen laten winnen maar dat kan gewoon niet.
Kom je met nieuwjaar nog even kijken?

Groetjes,joris



Dus jah ik weet niet dat voorderest niemand is ingeligd lijkt mij wel ze zijn aardige gasten dus.......
en steeds had ik binnen 5 min. response (zat waarschijnlijk achter zijn computer)

maar goed ik vind het niet zo erg 3de uit de honderd / hondervijftig

ik deed net niet bitchy ofzow hoor

groetjes

Old Post Dec-04-2003 22:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj tha MO Click here to Send dj tha MO a Private Message Visit dj tha MO's homepage! Add dj tha MO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Smiley DJ

Nou ik lees het allemaal net pas. Ten eerste erg slap dat ze niet iedereen netjes de uitslag laten weten plus feedback

De winnaar John Wooh heb ik overigens ook al eens horen draaien In City Lido te Groenlo, hij draaide toen voor Ronald van Gelderen. Goede dj en aardige vent. Hij draaide toen beetje "Remy"-achtige styl, klonk goed in ieder geval...

Het was inderdaad een toffe donderdag-avond, maar wel jammere uitslag!


___________________

Sasha!

Old Post Dec-09-2003 12:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Contest Breda
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProper ID from Digweed Beirut [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJTB - Transenergy [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!