Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Zo, het begon allemaal perfect! We waren al rond half 11 binnen, Misja die Portishead - Roads draaide en Christian Cambas - It Scares Me! en meteen al Magik54 ontmoet. Het was nog lekker rustig in de Asta. Dus ook al snel weer Tim/Ahp2002 ontmoet! altijd tof met die gozer!
Nou langzaam begon de Asta vol te stromen en Misja draaide intussen Limp Bizkit - Behind Blue Eyes en een Eminem track Vervolgens voerde hij de snelheid wat op en werkte naar zijn hoogtepunt voor mij toe=> Fallen (Gabriel & Dresden Remix)! oeoe wat blijft dat toch een beauty zeg! heel de zaal gelijk los!
Toen stond ik ineens naast Ries79 te springen! tof je ontmoet te hebben!
En toen begon het, tegen het einde van zijn set werd het dus rete druk op de dansvloer en zijn we boven even gaan chillen. Intussen gekke Frans natuurlijk alweer ontmoet!

Toen kwam ik Misja op de gang tegen en even van alles en nog wat aan hem gevraagd natuurlijk Hij had de set ook opgenomen vertelde hij maar hij wilde hem eerst nog even thuis terug luisteren omdat hij wel een paar foutjes gemaakt had zei die. Verder had hij het onwijs naar zijn zin gehad want hij voelde zich van te voren niet zo lekker maar achter de draaitafels was dat snel verdwenen gelukkig!

Het werd dus inmiddels steeds drukker in de Asta en er was geen houden meer aan. Ben tijdens Tiësto zijn set weer de zaal ingelopen alwaar het echt té druk was, Enrico nog ontmoet die dit kan beamen! wat een drukte! Echt jammer want Tiësto draaide heerlijke nummers! Een tune die ik nog niet kende gevolgd door Fallen en Mark Otten's Tranquility! woeii!
Tsja toen na een uurtje maar gegaan want het was gewoon te druk en het was wel mooi geweest. Jammer, maar toch een (vooral in het begin) leuke avond gehad.

Hopen dat het op de volgende Invited niet zo stampens vol zal worden! dan wordt dat weer een prachtfeest!

Samengevat; Misja Helsloot die de show stal en een leuke, maar té drukke partynacht!

quote:
Originally posted by ahp2002
heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point"

ja! ik ken hem ook. Heb hem voor het eerst in de ontmoet, en vervolgens op veel feestjes, erg aardige gast en hij werkt nu af en toen in de Asta. Zo ook gisterenavond, hij moest optreden wanneer het "fout" zou gaan met people, soort van ehbo-man dus!

Sasha!

Old Post Dec-21-2003 00:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

leuk verhaaltje rare springaap! maar mij gek noemen, hoe durf je

Ga eens dood!

Old Post Dec-21-2003 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Nice reports! Echt kut zeg die drukte/hitte
Ik ben blij dat ik niet ben gegaan, want daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan... maar goed dit is bij Tiesto voortaan altijd jammergenoeg

Old Post Dec-21-2003 11:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.

Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer.

Old Post Dec-21-2003 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Shadow
Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.

Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer.

Gabriel & Dresden Remixes

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Dec-21-2003 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub.

Old Post Dec-21-2003 12:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub.

Op ASOT 117 part 3 staatie, nummertje heet Hello. Fallen heet de het album van Evanescence. Hieronder is de tracklisting van ASOT 117 part 3, zeer vermakelijk uurtje muziek.

23:00 - 00:00-> Gabriel & Dresden Interview + Special "Bootleg" Hour
1. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Chill Out Remix)
2. Layo & Bushwacka - Let The Good Times Roll (Josh Gabriel
Unauthorized Dub)
3. Gabriel & Dresden - Acid Elliot
4. Depeche Mode - Here Is The House (Gabriel & Dresden Bootleg)
5. Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Bootleg)
6. Gabriel & Dresden - Serendipity vs Coldplay - Clocks (Gabriel &
Dresden Bootleg)

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-21-2003 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:

Nee Misja draaide 100% zeker niet de Gabriel & Dresden remix maar je zoekt deze=>

Evanescence - Hello (Tom Novak Bootleg Mix)

Sasha!

Old Post Dec-21-2003 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand??

Old Post Dec-21-2003 14:31  Netherlands
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

Ik vond Misja echt wel goed.
Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag en hij draaide echt lekker, werd helemaal gek toen hij fallen' draaide, deed me denken aan armin solo twee weken geleden (good memories )

ik stond de hele tijd vooraan te dansen maar het werd steeds drukker en drukker, toen Tiësto opkwam werd ik langs alle kanten verpletterd, écht niet meer gezellig!!! Ik versta het echt niet, je gaat toch naar een feest om te dansen en niet om iedereen plat te duwen
ik vond het echt verschrikkelijk en ben dan naar achter gegaan (waar het ook nog redelijk druk was!).... daar kon ik gelukkig wat dansen o.a. op de mooie remix van traffic van Montana....

Uiteindelijk hield ik het echt niet vol met al dat gestamp en ben ik doorgegaan, de avond had echt veel beter geweest moesten de mensen zich daar wta

wat normaler gedragen hebben en gewoon rustig zouden dansen zoals het hoort ... (een feest hangt dus ook af van de partypepeople!)

wel leuk om franzzzzz weer gezien te hebben

Old Post Dec-21-2003 17:12  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?

quote:
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand??

Old Post Dec-22-2003 10:06  Netherlands
Shadow
Senior tranceaddict

Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?

Kan iemand misschien nog wat nummers opnoemen die Tiesto op het eind draaide? Wij zijn iets vroeger naar huis gegaan, volgens mij hoorde ik Firewall - Sincere toen we in de hal stonden? Welke platen heeft hij daarna nog gedraaid? Toevallig Magic Journey? Twee weken geleden in de Matrixx eindigde hij daarmee, met een heel mooi klassiek einde. Vroeg me af of hij dat dit keer ook deed.

quote:

Old Post Dec-22-2003 10:08  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Lee Burridge Live @ Privilege (Pittsburgh, 5-25-01) [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStathis L – Spaceman (Electronica Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:11.

Forum Rules: