|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.
Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer.
|
|
Dec-21-2003 12:08
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub.
|
|
Dec-21-2003 12:40
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand??
|
|
Dec-21-2003 14:31
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
| quote: | Originally posted by Shadow
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
|
|
Dec-22-2003 10:06
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
Kan iemand misschien nog wat nummers opnoemen die Tiesto op het eind draaide? Wij zijn iets vroeger naar huis gegaan, volgens mij hoorde ik Firewall - Sincere toen we in de hal stonden? Welke platen heeft hij daarna nog gedraaid? Toevallig Magic Journey? Twee weken geleden in de Matrixx eindigde hij daarmee, met een heel mooi klassiek einde. Vroeg me af of hij dat dit keer ook deed.
| quote: | Originally posted by Shadow
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
|
|
Dec-22-2003 10:08
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:11.
Forum Rules: