Dan heb ik ook nog een vraagje,
Ik als TA newbie wil wel is zien wie die die-hard-trance-gekken zijn, en waar ik nu eigenlijk steeds tegen zit te lullen op deze forums.
Is het ok als ik langsloop?
der is een tread geweest, en is er nog stees "laat je eens zien" en daar kan je kijken wie wie is, gelukkig staat mijn lelijke kop der nog niet op gheghe
LATOX!
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-31-2001 17:47
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Snuggle: ik vind t prima!! Maar ik wil wel graag een foto met alleen Ta's, om op t forum te plaatsen de andere foto's: daar mogen de RMF luitjes natuurlijk bij op
Tot zaterdag!! Ennu Theseus: kom joh! the more the merrier!! ofzo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-31-2001 18:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Tuurlijk joh, dat vind ik best Miss Proximus,
Maareh vraagje: Wie zijn dan de echte "TranceAddicts"? Tenminste, dat is wat je zegt, dat er alleen TA's op de foto gaan. So: define 'Tranceaddict'. Ik zit hier nl. ook geregeld
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-31-2001 21:28
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Wat ik met echte TA's bedoel: mensen die bij dit forum geregistreerd staan! Dus ik heb het niet over mensen die wel of niet Die Hard zijn ofzo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-31-2001 21:45
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Little Theseus
Is het ok als ik langsloop?
Tuurlijk, de meer zielen, de meer vreugd.
Ik weet btw niet of ik 13:30 wel haal...maar dat merken we dan wel weer!! Ik loop er wel ergens rond(..en hoe!!!!!).
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-31-2001 23:09
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ik zat dus net ff naar die relaxte timetable te kijken en toen viel me op dat Rank 1 er helaas niet bij staat! komen die niet meer ofzo? dat zou wel jammer zijn, altijd relaxt zo'n half uur liveset van Rank 1
___________________
Sasha!
Aug-01-2001 16:48
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
Huh hoe bedoel je..."komen die niet meer"??
volgens mij zouden ze geeneens komen..
GREETZ!!
Aug-01-2001 16:55
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ze stonden eerst toch echt bij de line up hoor
zeker weten
Aug-01-2001 17:15
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Misschien mogen ze wel niet naar een feestje van een andere organisator van pappa duncan
j/k, maar volgens mij heeft Rank 1 echt nog nooit op een niet-ID&T feest gedraaid of heb ik het nou mis??
Aug-01-2001 17:37
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus Trance ze stonden eerst toch echt bij de line up hoor
zeker weten
Ja klopt! ik heb de flyer die ik heb er ff bijgepakt en daar staan ze zeker bij maar ik heb net ff de website gecheckt www.dancevalley.nl en daar stonden ze niet bij, dus ze zullen helaas wel niet komen maar ja gelukkig genoeg andere super dj's!
___________________
Sasha!
Aug-01-2001 20:53
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Geen Rank 1!!!!!!!!!
Jammer dan, ik ga op dv echt niet een route uitstippelen van dj's die ik wil zien. Dat lukt toch nooit met 15 tenten, er is altijd wat tegelijk. Kga lekker rondlopen, en dan zie ik wel wat ik zie.
Was trouwens op shockers, kwam er een gozer naar me toe gedanst: hij zei: leuk he, die dj Ken Ishii!
... Ik zei.. dit is Remi..
O! nou hij is elk geval elk goed.
mjaja.. er werd daar niet te weinig geslikt, maar of het daardoor kwam? T kan ook gewoon domheid geweest zijn.
Dancevalley.. Over een kwartier nog maar 2 dagen!!!!!!!!!!