|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb "murder was the bass" nog maar één keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" . |
Denk dat dat vooral ligt aan de feestjes waar je naartoe gaat.. Meer techno = meer DK8 lijkt wel..
Heb em tijdens Awakenings Festival wel 4 keer gehoord, tijdens GKGG ook, Dance Valley, I Love Techno,..
En als je die plaat toch al niet zo goed vindt, kan je je dan niet voorstellen dat je er een beetje moe van wordt als je em voor de zoveelste keer hoort (en dan zeker bij een set die tot dan toe echt super is en waarin je em helemaal niet verwacht (being Beyer & Lekebusch op ILT)?
DJs lijken em echt alleen maar te draaien omdat ze nog effe gauw het publiek mee willen krijgen, ook als het (naar mijn mening) niet echt in een set past. Nou weet ik zelf ook wel dat een DJ er voor het publiek is (ik lees ook wel eens een boek ), maar een plaat die daarvoor gebruikt wordt / kan worden, vind ik een hitje.
Wat je dan verder daarvan vindt, dat moet iedereen zelf weten, zelf heb ik het er ook niet zo op (al vond ik Sunshine, zeker in het begin, wel een lekker plaatje).
Verder vind ik Murder.. sowieso een zeikplaat, maakt niet uit of het een hitje is of niet. Net als die ineens veel te popi plaat van T.Raumschmiere, Monstertruckdriver. 
|
Nov-12-2003 09:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:55.
Forum Rules: