|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Svenson - Sunlight Theory
Leuke uplifting trancer, door Svenson en Envio. Op zich niet zo speciaal, totdat het kerkgezang begint, wow, lekker Het geeft me een beetje het gevoel dat ik vroeger had bij Proximus van Mauro Picotto. De Ozone remix door Airbase mag er ook wezen.
8/10 |
vrij goed nummer, apart van de piano.
die verbrodt het een beetje, vind ik..
maar die gezangen zijn inderdaad zalig!
de versie van airbase is vreemd.
lekkere bassline dat wel, origineel ook in vergelijking met het de versie van svenson zelf (zeker wat betreft de hoofdmelodie), maar qua structuur is hij niet zo geslaagd naar mijn mening.
na de break met gezangen is het vrij chaotisch.
original > ozone remix
*Edit: de remix blijkt niet van Airbase te zijn, maar van Svenson zelf, onder de alias O-Zone
zeer verwarrend door de gelijkenissen qua alias en ook de sound is heel erg "airbase".
___________________
| quote: | Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony  |
Last edited by TOR on Nov-19-2003 at 16:26
|