Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
bara ling mass spelare som kommer upp i ett sånt antal...toss äger zerg

Om man inte ar en av de dar proffesionella koreanerna som ligger over 200 allihop da.

toss ager zerg? we will se about that!
Vill nan spela typ i slutet av mars? Ar faktiskt hemma ett par veckor da.

Spelar mest zerg sjalv. Piskar garna lite toss i mars.

(och, ja, det ar actions per minute)

Old Post Feb-25-2004 12:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sypherion
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

får väl ta å fräsha upp skillzen då!

men asså va konstigt att dom ligger på 200..fan starcraft är juh större än fotboll där nere. (jag menar allvar.)

3. Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Mix)

Old Post Feb-25-2004 20:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Sypherion Click here to Send Sypherion a Private Message Add Sypherion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Sypherion
får väl ta å fräsha upp skillzen då!

Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning. ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!!

Old Post Feb-26-2004 10:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sypherion
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Smeagol
Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning. ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!!

klart en med 60 kan slå en med 100...handlar inte om hur många actions man gör, handlar mer om vilka actions man gör. att ha bra pm är iofs bra om man bara gör användara actions. annars är det totalt onödigt.

3. Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Mix)

Old Post Feb-26-2004 18:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Sypherion Click here to Send Sypherion a Private Message Add Sypherion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

MS Röj måste väl ändå anses som ett spel som förespråkar nedrustning då man faktiskt RÖJER minorna

Har följande rekord på denna dator:

Nybörjaren: 13. (Har som bäst varit nere på 9-8 sekunder)
Amatören: 53.
Experten: 169.

Måste verkligen skaffa mig en bättre mus! Väldigt störande när den inte vill dit jag vill på skärmen!

Old Post Feb-27-2004 02:15  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002
Be Cool!

jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra

Old Post Mar-20-2004 09:54 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

tog och köpte hulken till min lillebrorsa i födelsedags present... lite halv kul spel faktiskt... speciellt när man aktiverar invincible fusket och bara springer runt och spöar upp massa fiender hela tiden

enda tråkiga e att man inte kan lyfta upp pansarvagnar :/

Old Post Mar-20-2004 12:10  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

klarade Vagrant Story igår

Old Post Mar-20-2004 12:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Jag är nere på 159 sekunder på storröjaren...
Har dock lagt MS Röj lite på hyllan för tillfället.

Old Post Mar-20-2004 12:17  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

beställde nyss Battlefield Vietnam.
Lär bli rätt grymm igen

Old Post Mar-22-2004 13:02  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

satt och lirade vietnam hela helgen faktiskt, är helt pank å sjag kunde väl inte göra annat

körde nätverk med killen i rummet brevid mig där jag bor så jävla roligt!

cambodian intrusion och flaming dart är helt klart roligaste banorna!

Old Post Mar-22-2004 13:25 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

hehe
ska se om jag hinner spela.
allt e så jobbigt med flyttningen och exjobbet samtidigt. jag är upptagen nästan hela dagen.

Old Post Mar-22-2004 13:28  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBAD ASS TUNE Needs IDing!!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Salt - Atmospheric Graffiti (Aiden Lavelle mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:04.

Forum Rules: