Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Onderschrijven met 'Onze naam'
Daarmee bedoel ik, de Belgian Tranceaddics...

Old Post Jan-25-2004 19:29  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by emma
het belangrijkste is da armin komt !
ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ...
ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze !

idd! BeTa invaaasion =). aaaah krijg zo'n goesting !

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-25-2004 19:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

yeah en dit keer met mij erbij!!!! feesteuuuhhhhhh!!!!! (vorig jaar wou ik zo graag gaan... mah niemand van mijn vriendenkring wou mee en kende toen ook niemand van de beta's eh, mah dit jaar ist anders )

btw wil ook wel ff mail sturen of stuurt mah ene?

Old Post Jan-25-2004 21:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by tor8024
da's dan de techno zaal deze keer zeker?

vorige indoor editie waren er 2 rooms op first floor, 1 techno room & 1 trance room en main of course.

Geen idee of ze iets gaan veranderen aan het aantal muziekgenres of indeling rooms, I hoop het niet, 2003 indoor editie was gewoon top. Ze verknoeien het met hem op main stage te gooien

hopelijk haalt het iets uit die mails, but I doubt it

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jan-25-2004 22:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik wacht de line-up nog even af, maar ik denk ook wel dat ik van de partij ben

Old Post Jan-26-2004 02:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

mail is verzonden !!!
nu vingertjes kruisen en hopen op een positief antw
maar ik zou er eerlijk gezegd ni op rekenen

Old Post Jan-26-2004 06:45  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

ik hoop eigenlijk dat ze die techno zaal weer helemaal boven houden... if so denk ik da'k daar ook wel een tijdje ga vertoeven. Twas er misschien krap maar het geluid kon er zoooooooooooo hard, en kheb er echt genoten van ken ishii toen.

Enneuh, ik denk dat ze commercieel gezien toch maar liever armin in de main gaan steken hoor... main = dertig drankstandjes, hotdogs, etc etc... die first floor is één bar en that's it. Nuja als ze het slim aanpakken zetten ze hem dus in de main.

En what about mike? Als hij het theme song gaat schrijven dan is de kans toch ook groot dat ook hij op de main wordt gezet? Nuja, khebber allemaal geen probleem mee eigenlijk, kheb geen andere mensen/ambiance nodig om mij te amuseren... gewoon de muziek en een lekkere lightshow en ik ga helemaal uit mijn dak

Old Post Jan-26-2004 09:49 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joker666
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Heb overlaatst eens een mail gestuurd betreffende de datums van Antwerp is Burning en kreeg toen ook inderdaad direkt antwoord.
Maar een mail ivm de line up (en of Paul Van Dyk en Ferry Corsten zouden komen, werd nooit beantwoord).
Ook de verschillende zalen etc denk ik dat er nog weinig zal veranderd worden, dit ligt waarschijnlijk allemaal reeds vast.
En ik moet zeggen dat ik Tiesto in de main hall vorig jaar echt wel super vond. Ik hoop eerder dat namen zoals Armin, Ferry, Tiesto toch wel in de main hall zullen draaien. De belichting en het geluid waren er vorig jaar gewoon veel beter. En je kon altijd nog effe het spectakel aanschouwen van uit de tribune.

Maar voor zover ik weet zouden tot hiertoe zeker M.I.K.E. en Marco Bailey draaien en dan waarschijnlijk Armin en hopelijk dan ook maar Ferry!!
Tijd voor meer info van Antwerp is Burning zelf....???

Old Post Jan-26-2004 14:44 
Click Here to See the Profile for Joker666 Click here to Send Joker666 a Private Message Add Joker666 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

heb net mailtje terug gekregen van die mensen van antwerp is burning ! (sympathieke mensen !)

ze doen een HEEL leuk voorstel maar het sta nog NIET vast !
gewoon even bespreken wa jullie ervan vinden !
dus nog geen gat in de lucht springen he

ze willen armin graag wat langer laten draaien (zoals op de vorige edities) MAAR op de mainstage is het zo goed als onmogelijk om een 3uur set te doen! Dus het idee is: armin 2uur op de main stage en 2uur in de kleine zaal = 4uur!!!!

wat zouden jullie daarvan denken ????

ik zeg het nog een keer: er staat niets vast, gewoon even jullie gedachten hierover laten weten enzo

Old Post Jan-26-2004 14:55  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Als hier iemand tegen is, pak ik de eersten boot en kom ik u iets aandoen.

Last edited by pooley on Jan-26-2004 at 15:25

Old Post Jan-26-2004 14:59  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joker666
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Armin 2 x 2u!!!!!

Wie zou daar niet voor zijn, voor ieder wat wils nu!!
Een iets hardere set in de main hall en dan een meer rustige set in de kleine zaal!!!

Old Post Jan-26-2004 15:21 
Click Here to See the Profile for Joker666 Click here to Send Joker666 a Private Message Add Joker666 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Joker666
Armin 2 x 2u!!!!!

Wie zou daar niet voor zijn, voor ieder wat wils nu!!
Een iets hardere set in de main hall en dan een meer rustige set in de kleine zaal!!!

Ideaal!!!!!!

Vooral het feit dat ie misschien weer in die kleine zaal gaat spelen vind ik super!

Old Post Jan-26-2004 15:26 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSearching the title of this melody [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - "Alysium" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:15.

Forum Rules: