Onderschrijven met 'Onze naam'
Daarmee bedoel ik, de Belgian Tranceaddics...
Jan-25-2004 19:29
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by emma
het belangrijkste is da armin komt !
ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ...
ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze !
Jan-25-2004 19:30
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
yeah en dit keer met mij erbij!!!! feesteuuuhhhhhh!!!!! (vorig jaar wou ik zo graag gaan... mah niemand van mijn vriendenkring wou mee en kende toen ook niemand van de beta's eh, mah dit jaar ist anders )
btw wil ook wel ff mail sturen of stuurt mah ene?
Jan-25-2004 21:14
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by tor8024
da's dan de techno zaal deze keer zeker?
vorige indoor editie waren er 2 rooms op first floor, 1 techno room & 1 trance room en main of course.
Geen idee of ze iets gaan veranderen aan het aantal muziekgenres of indeling rooms, I hoop het niet, 2003 indoor editie was gewoon top. Ze verknoeien het met hem op main stage te gooien
hopelijk haalt het iets uit die mails, but I doubt it
ik hoop eigenlijk dat ze die techno zaal weer helemaal boven houden... if so denk ik da'k daar ook wel een tijdje ga vertoeven. Twas er misschien krap maar het geluid kon er zoooooooooooo hard, en kheb er echt genoten van ken ishii toen.
Enneuh, ik denk dat ze commercieel gezien toch maar liever armin in de main gaan steken hoor... main = dertig drankstandjes, hotdogs, etc etc... die first floor is één bar en that's it. Nuja als ze het slim aanpakken zetten ze hem dus in de main.
En what about mike? Als hij het theme song gaat schrijven dan is de kans toch ook groot dat ook hij op de main wordt gezet? Nuja, khebber allemaal geen probleem mee eigenlijk, kheb geen andere mensen/ambiance nodig om mij te amuseren... gewoon de muziek en een lekkere lightshow en ik ga helemaal uit mijn dak
Heb overlaatst eens een mail gestuurd betreffende de datums van Antwerp is Burning en kreeg toen ook inderdaad direkt antwoord.
Maar een mail ivm de line up (en of Paul Van Dyk en Ferry Corsten zouden komen, werd nooit beantwoord).
Ook de verschillende zalen etc denk ik dat er nog weinig zal veranderd worden, dit ligt waarschijnlijk allemaal reeds vast.
En ik moet zeggen dat ik Tiesto in de main hall vorig jaar echt wel super vond. Ik hoop eerder dat namen zoals Armin, Ferry, Tiesto toch wel in de main hall zullen draaien. De belichting en het geluid waren er vorig jaar gewoon veel beter. En je kon altijd nog effe het spectakel aanschouwen van uit de tribune.
Maar voor zover ik weet zouden tot hiertoe zeker M.I.K.E. en Marco Bailey draaien en dan waarschijnlijk Armin en hopelijk dan ook maar Ferry!!
Tijd voor meer info van Antwerp is Burning zelf....???
Jan-26-2004 14:44
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
heb net mailtje terug gekregen van die mensen van antwerp is burning ! (sympathieke mensen !)
ze doen een HEEL leuk voorstel maar het sta nog NIET vast !
gewoon even bespreken wa jullie ervan vinden !
dus nog geen gat in de lucht springen he
ze willen armin graag wat langer laten draaien (zoals op de vorige edities) MAAR op de mainstage is het zo goed als onmogelijk om een 3uur set te doen! Dus het idee is: armin 2uur op de main stage en 2uur in de kleine zaal = 4uur!!!!
wat zouden jullie daarvan denken ????
ik zeg het nog een keer: er staat niets vast, gewoon even jullie gedachten hierover laten weten enzo