Originally posted by pooley
Tis ni dat ik mijn kleertjes nu al ga klaarleggen voor morgen avond he, mijn mama doet da
Hehe, wat is eigenlijk hip in Belgie? Maw... Wat moet ik aan? Kgeloof dat overhemden nogal in zijn... of heb ik het mis?
HELP!
Dec-05-2003 01:23
teknasia
a.k.a. Vylix
Registered: Jun 2001
Location: Zonhoven
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe, wat is eigenlijk hip in Belgie? Maw... Wat moet ik aan? Kgeloof dat overhemden nogal in zijn... of heb ik het mis?
HELP!
ten eerste: het woord HIP niet!
ten tweede: strakke roze T-shirten met oranje bollekes erop
Tis maar dat we u zouden herkennen eh
___________________
vylix.be
Dec-05-2003 06:53
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Ik denk dat ge ei sowieso wel zult herkennen
anyway, iedereen veel plezier vanavond, kzal kik wel zielig thuis zitten
Damn, this sux :/
Het woord HIP is juist hartstikke hip, ik ben het helemaal met je eens Ei
Een andere keer zou ik waarschijnlijk ook wel gekomen zijn (ook al ben ik geen trancefan, gewoon voor de gezelligheid), helaas zal het dit weekend niet gaan.