hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P
Id&t heeft gewoon maar 25.000 kaarten verkocht het is namelijk in een ander deel van de jaarbeurs dan de vorige keer...
Jan-30-2004 15:48
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
Ik begin er nu echt zin in te krijgen!!!
Eerst een preparty bij mij met o.a. envio, arizona en paul moelands plus een aantal zweedse dames en heren (20 man totaal) en rond een uurtje of 21.45 richting jaarbeurs.. wil nog een stukje Misja Helsloot horen, dat wordt echt kicken..
maar ferry op prime time... worden de beste 2 uur natuurlijk weer!
veel plezier @ all
___________________
bah
Jan-30-2004 15:51
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
haha ik zal vooral op de mainstage vertoeven, alleen denk ik dat ik wel ff ga haphoeken als johan gielen begint..
Registered: Apr 2001
Location: Hoorn, The Netherlands
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?
Jan-31-2004 19:18
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?
Svenson - Sunlight Theory
Jan-31-2004 19:37
OENKABOENKA
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Hoorn, The Netherlands