Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Aha, weet ik dat ook weer

Old Post Aug-12-2001 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

quote:
Originally posted by Dr Mystical

Heeft iemand nog Tom Harding gehoord, hij begon om 22:00 met draaien, maar toen liep ik net het terrein af

Ik heb Tom Harding 's middags op de Flugeltruck gehoord. Toen stonden ze al op de Lloyds pier, omdat ze er af gehaald waren. Ben verder nog na afloop op het Stadshuisplein geweest. Wat rond gehangen bij de Skihut en rond een uur of 10 richting Hotel New York gelopen, omdat daar op de Stubnitz een of ander vaag undergroundfeest was op een boot. En vaag dat was het. Rond een uur of twee thuis. Toen had ik er dus 12 uur bier drinken opzitten en dat voel je.

Maar verder geslaagd feestje. Volgend jaar weer en dan vanaf 12 uur. (moesten dit jaar wachten op een gozer die pas om 14:00 thuis was )

Old Post Aug-12-2001 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Nou, ik heb ook een erg fijne dag gehad. We waren met een vrij grote groep, ff tellen... iets van 20 of 30
En JAAAA!!! Ik heb WEL iemand gezien van TA: Partyhardy! Was ERG leuk om zo iemand levende lijve te zien, die je alleen maar kent van berichtjes in een Forum. (bedankt voor de fijne tijd Partyhardy!!! )
We hebben foto's genomen, alleen jammer genoeg geen van Partyhardy, DagoBDuck en mij samen, anders had ik hem even vastgeplakt hier
Foto's zullen vanaf vanavond of morgen te bewonderen zijn op www.nexusparties.nl

Old Post Aug-12-2001 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Ik heb ook echt een super tijd gehad! begonnen op de coolsingel waar we eerst relaxt alle wagens voorbij zagen komen. Intussen nog een lache "opblaaskussen" van red-devil gevangen gegooit door de master himself Ronald Molendijk!

Uiteindelijk geëindigd op de Lloydpier waar Jose & G-spott hun kunsten vertoonden toen ineens mijn oog viel op een t-shirt met daarop het welbekende Nexus-logo! En ja, daar ontmoette ik op de pier Dago B Duck & Eye-Riz! wat een toffe lui zeg!
Echt super bedankt Dago & Eye-Riz!

Ook heel tof was het toen ze op het eindfeest wonderful days 2001 draaiden! echt iedereen los!
Ook Armin en Tom draaien super!

Uiteindelijk nog naar Breda gegaan naar "de Spock" waar ik nog nooit geweest was, (discotheek waar Tiësto ooit eens begon en waar Cor nog weleens draait) en het was daar zeer klein maar wel heel gezellig, en lekkere muziek.

Al met al dus weer een heerlijke party-dag die ik niet snel zal vergeten!

Sasha!

Old Post Aug-12-2001 21:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

Guest

Registered: Not Yet

Hey peepz, dit is mijn eerste reply maar ja, eens is de eerste keer. Ik volg de reply's van FFWD HDP al een tijdje maar ik kon nog nix plaatsen omdat het aanvragen van de account zo lang duurde...

Ik vond FFWD HDP natuurlijk ook erg vet en heb errug genoten, ik stond samen met Mystical (daar ben ik dus een vriend van) bij het gemeentehuis tot iets over half 1 want toen kwamen de wagens en zijn we in het midden gaan staan bij de bocht daaro. Daarna zijn we met de Nighttown wagen meegelopen, met MICHEL DE HEY. Hij draaide strak het was hier ook dringen en af en toen was de muziek ver te zoeken, maarja. De MC was ook vet die riep gewoon: "This is Dj Tiesto" waarop Michel zijn middelvinger toonde...

Ik heb in de grootste Arena gestaan met:
*Dj Gose en G-Spott
*Piet Bervoets
*Klubbheads
*Armin van Buuren

Ik vond Armin de beste, Dj Gose en G-Spott vond ik ook vet en eh de andere 2 ook....

Binnenkort foto's online, kunnen jullie zien of je ons kan herkennen.
Ik had trouwens een Grijze blouse aan en een witte broek, witte schoenen en stekel haar (ook al).

MarkD

Old Post Aug-13-2001 06:05 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Ik dacht vorige week in deze thread, laat ik eens een balletje opgooien over een FFWD meeting, met in m'n achterhoofd dat we met een groep van 15 tot 20 man zouden gaan, dus dat het er waarschijnlijk toch niet van ging komen. Alleen nog ff vermeld hoe we te herkennen waren. Zit ik op het eindfeest, komt daar ineens Partyhardy uit het niets opduiken. Vanaf toen werd het weekend helemaal om nooit meer te vergeten en zal nog wel een hele tijd onovertroffen blijven !

PS: Hee Party, zag dat je inmiddels bent ontwaakt. 8-)

www.nexusparties.nl

Old Post Aug-13-2001 11:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

ik lees vandaag opeens in de sp!ts (dat is zo'n gratis krantje wat ze uitdelen bij het station) dat er een alchohol verbod gold, en dat de politie heel de middag heeft geprobeerd om het nuttigen van alchohol tegen te gaan. Maar ik ben de politie een paar keer voorbij gelopen met een hele stapel blikjes bier onder mn armen en ze zeiden niks? (een maat van mij zei achteraf wel dat een agent zn biertje bij een boom had leeggegooten) Er stond ook nog dat er op het laats een paar kleine relletjes waren en dat er een ambulance is gesloopt en dat er skinheads van het stormfront de stad in waren gegaan ofzo? heeft iemand hier nog iets van gemerkt? ik in ieder geval niet.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Aug-13-2001 17:25  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat cafébazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks

Old Post Aug-13-2001 17:32 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

Guest

Registered: Not Yet

Tjah... ik stond dus bij het stadhuis op de coolsingel met een Bacardi breezer bij de ME te wachten op de stoet en ze zeiden nix. Ze konden het gemakkelijk zien want ik zat zo'n 2 meter er vandaan.

Ook wel raar dat er geen alcohol geschonken mag worden aangezien het de FFWD HEINEKEN Dance Parade heet. Maarja

Old Post Aug-13-2001 17:48 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

PS: Hee Party, zag dat je inmiddels bent ontwaakt. 8-)

ja, het had even geduurt!

Sasha!

Old Post Aug-14-2001 00:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Originally posted by Blik
In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat cafébazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks

ja, jammer is dat toch altijd dat de media alleen maar de negatieve kanten eruit ligt hè? ik las ook bijna alleen maar negatieve dingen, kopje uit de volkskrant bijvoorbeeld;

"Grimmige sfeer op Dance Parade";
"In een soms grimmige sfeer is zaterdag in Rotterdam de Dance Parade gehouden....blabla"

echt jammer is dat toch altijd. net zoals Arno heb ik gelukkig ook niets van die relletjes gemerkt!

En over dat alcoholverbod; ik zag iedereen lekker zuipen op straat en op de pier schonken ze ook gewoon alcohol.

om af te sluiten toch ook nog even een leuk berichtje uit de volkskrant ;

"De Coolsingel afgelopen zaterdagmiddag. Bijna twee uur lang is de Rotterdamse winkelboulevard een tunnel van voortdenderend geluid. Op het dak van een van de 35 trucks van de Heineken Dance Parade voelt het als een trip: omringd door een deinende mensenmassa stapvoets door de stad rijden."

en in het zelfde artikel las ik ook het bezoekersaantal; ruim 300 duizend toeschouwers.
En ik heb echt een top dag beleefd!

Sasha!

Old Post Aug-14-2001 00:29  Netherlands
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

En das nie gelogen ! Ik was erbij. 8-)

www.nexusparties.nl

Old Post Aug-14-2001 01:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackM-Zone @ Dreamscape 33 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfterburn - Frattboy [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:44.

Forum Rules: