Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
1: Det är 20 men det finns många som är 18 som följt med tidigare. Vågar du chansa så kommer du ombord med stor sannolikhet

Jag skulle vilja lägga in ett veto i denna fråga (mest för att det passar min negativa livssyn). I och med att det är fjärde kryssen har ryktet börjat sprida sig. Jag träffade en tjej på Gielen som skulle åka med för första gången som sa "det är lugnt jag kommer med, det är aldrig någon som åkt fast för att de är för unga, det är ingen som kollar". Risken är att även arrangörer nåtts av detta budskap och därmed kommer vara hårdare så jag tycker nog det är upp till var och en att ta den risken och vara medvetna om att de bokstavligen riskerar att kasta sina pengar i Östersjön.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-18-2004 10:34  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by mjz
okej, dom är dina...

och det lär bli a-hytt eftersom det funkade väldigt bra sist...

jag kan inte garantera dig än att vi tar de, men jag har bokat flyget igår alltså jag MÅSTE bara ha hytt, annars är det synd
vi ska se hur allt utvecklar sig

Old Post Jan-18-2004 16:18  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tnakka
tranceaddict in training

Registered: May 2003

Nu har de kommit med priser på hemsidan. Mycket knapphändig info men alltid något.

Från Mondaybars hemsida:
Från 545kr/hyttplats

det betyder att detta är c-hytterna. A-hytterna kommer nog att gå lös på knappt 1000 spänn/person isåf.

Old Post Jan-18-2004 22:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Tnakka Click here to Send Tnakka a Private Message Visit Tnakka's homepage! Add Tnakka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

Fullständig line-up:

Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
Özgür Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige)

Skön line-up som fan.

Ska bli kul att spela lite också

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Jan-18-2004 22:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tnakka
tranceaddict in training

äntligen lite info från dem, 26 januari kl 0800, det gäller att ligga på lurarna... hähä

Old Post Jan-18-2004 22:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Tnakka Click here to Send Tnakka a Private Message Visit Tnakka's homepage! Add Tnakka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

a-hytterna går på 795 spänn...

lite intressant förutom linan var detta:

quote:

Boka enstaka platser i hytter med enbart killar eller tjejer
Om du inte vill boka en hel hytt eller om sällskapet blir ojämt antal går det fr o m denna kryssning att boka enstaka platser i 4-bäddshytter med enbart tjejer eller killar. Fråga om detta när du bokar.

Sök hyttkompisar eller hyttplats

Söker du någon att dela hytt med är du välkommen att lägga ut en förfrågan i vårt diskussionsforum: www.mondaybar.com

Old Post Jan-19-2004 00:33  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

bah! jag som var så glad när blev 18. "äntligen kan jag komma in på trance festerna" och så höjer dem till 20! nej jag vågar nog inte riskera. fanjävlar!

förresten, finns det någon topic om In Concert 2? det tänker jag inte missa, om så åldersgränsen är 75

Old Post Jan-19-2004 01:33  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
bah! jag som var så glad när blev 18. "äntligen kan jag komma in på trance festerna" och så höjer dem till 20! nej jag vågar nog inte riskera. fanjävlar!

förresten, finns det någon topic om In Concert 2? det tänker jag inte missa, om så åldersgränsen är 75

Höjer... nä det har länge vart åldersgräns på 20 på Siljas båtar på vardagar om man inte har sällskap av målsman...

We all been there...

Old Post Jan-19-2004 08:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by CJ InterCity

det är ju fan 20+ på alla ställen.. det är bara några få clubar som typ claras,alarma(gamla BH),nasty(gamla RD) och även vissa utav dem kör 20 på lördagar, vet inte om vertigo har 18 på fredagar det är möjligt men vet inte.

var ute en kväll med en kille som just fylt 18. han vart utkastad på en klub för att han var för full. vi gick runt och letade efter nån klubb att komma in på men blev förvånad när vi tillochmed hittade ställen där det var 27 års gräns.. fan man måste vara halv död för att komma in liksom. många ställen hadde oxo 22 eller 25 och sånt. och många hadde just 20. 18 är fan... inget! :P

men så är ju hela livet, man kämpar hela livet för att bli mer respekterad och när man väl fått chefs posten på jobbet och kan komma in på alla klubbar.. ja då är man 35-40 sen dör man har jag hört rykten om.

Old Post Jan-19-2004 09:11  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

LOL @ ^^^ Tur att du har en positiv inställning till livet

www.laszlo.se

Old Post Jan-19-2004 09:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee
det är ju fan 20+ på alla ställen.. det är bara några få clubar som typ claras,alarma(gamla BH),nasty(gamla RD) och även vissa utav dem kör 20 på lördagar, vet inte om vertigo har 18 på fredagar det är möjligt men vet inte.

var ute en kväll med en kille som just fylt 18. han vart utkastad på en klub för att han var för full. vi gick runt och letade efter nån klubb att komma in på men blev förvånad när vi tillochmed hittade ställen där det var 27 års gräns.. fan man måste vara halv död för att komma in liksom. många ställen hadde oxo 22 eller 25 och sånt. och många hadde just 20. 18 är fan... inget! :P

men så är ju hela livet, man kämpar hela livet för att bli mer respekterad och när man väl fått chefs posten på jobbet och kan komma in på alla klubbar.. ja då är man 35-40 sen dör man har jag hört rykten om.

Tyvärr är det ju sådär och det var det även när jag var 18... tyvärr måste vi alla gå igenom den fasen i livet
Men att man blir utslängd för att vara för full är ju ingen annans fel än ens eget, dessutom... när man växer upp förstår man och uppskattar man att det finns åldersgränser... tro mig

Old Post Jan-19-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
dessutom... när man växer upp förstår man och uppskattar man att det finns åldersgränser... tro mig

Word...

www.laszlo.se

Old Post Jan-19-2004 10:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from a raver video (eric liquid rave) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWassermann - "W.I.R" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:58.

Forum Rules: