Originally posted by beaversweede
jäklar va litet det blir..har du läsglasögon på dig när du sitter framför datorn?
Jag kör 1600x1200 på min 19", funkar hur bra som helst
Beror kanske lite på hur hög kvalitet skärmen har, men det är jag inte säker på...
___________________
man with no sig
Apr-05-2004 12:46
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Kör också 1600x1200 på min 19" skärm. Funkar hur bra som helst. Problemet är att när man väl vant sig vid 1600x1200 så kan man inte gå tillbaka. Det är helt lönöst att sitta med Illustrator, Director, Photoshop etc etc med lägre upplösningar.
haha jofawe varför är nallen inburad?
tycker ju synd om den nu
Apr-05-2004 14:01
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: schellet
quote:
Originally posted by Laszlo
Kör också 1600x1200 på min 19" skärm. Funkar hur bra som helst. Problemet är att när man väl vant sig vid 1600x1200 så kan man inte gå tillbaka. Det är helt lönöst att sitta med Illustrator, Director, Photoshop etc etc med lägre upplösningar.
ok,,men egentligen ska jag inte säga så mycket jag kör med 1024x768 på en 17" skärm
___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag
Apr-05-2004 14:15
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by Pjox
haha jofawe varför är nallen inburad?
tycker ju synd om den nu
det är faktist två.. och de är vilda, jag måste tygla dem på nått sätt..
Apr-05-2004 15:48
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by jofawe
det är faktist två.. och de är vilda, jag måste tygla dem på nått sätt..
måste missat den ena.. men okej. vilda nallar kan vara farliga.
Apr-05-2004 18:35
M1cro5lave
fuck the world...
Registered: Feb 2004
Location: The Pelican Nebula (IC 5070)
Min enkla desktop.
Av någon anledning gillar jag inte att ha skrivbordsikoner, de försör själva bakgrunden, hehe
Apr-06-2004 08:12
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
här sitter jag och skriver
Apr-13-2004 19:46
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Apr-15-2004 20:32
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Aendy: Haha Skulle få panik om mitt skrivbord såg ut som ditt!
Massa otitlade textdokument o genvägar överallt..
Apr-15-2004 22:15
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by jeremy1984
Aendy: Haha Skulle få panik om mitt skrivbord såg ut som ditt!
Massa otitlade textdokument o genvägar överallt..
Fan att jag inte tänkte på att ta en skärmdump av mitt skrivbord innan jag installerade om systemet, det var seriöst mycket värre än Andens Lär bli så igen inom en snar framtid, jag skiter totalt i hur mitt skrivbord ser ut