Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
God de dader heeft nog spijt van zijn daad volgens zijn voogd. In vierendelen, terug naar de Middeleeuwen voor dit soort praktijken. Helaas zal hij wel maximaal twee jaar in één of andere tuchtschool/jeugdgevangenis zitten.

Moet echt kotsen van deze gehele gebeurtenis.

Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)

En:

quote:
schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Hulde voor deze lieve jongen

Old Post Jan-14-2004 15:24 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Optimus
Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)

Das zal mooi zijn.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-14-2004 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by total woot
2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..

Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Inderdaad TotalWoot, dat bedoel ik dus ook... Discussieren vind ik goed, maar de richting waar het hier altijd weer heengaat is weer tegek :S

quote:
praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel.

Ach ga weg RV. Wat nou 'lullen like that'? Ik zeg zoals ik gewend ben om het te zeggen, en voor mij en voor vele anderen is dat totaal duidelijk. Ik snap niet waarom daar zo'n problemen over zijn. Net of ik (of anderen) zich hier totaal onbegrijpelijk maken door een paar 'dure' woorden. Geef me eens wat voorbeelden dan?
Ik bedoel, ook dit heeft met 'respect' te maken. Er wordt nu zelfs al gezeken hoe iemand zich uitdrukt.

Mijn idee is nog steeds: Het gaat niet over HOE iemand iets zegt/uitdrukt, maar wat hij zegt/uitdrukt. De inhoud is belangrijker dan de vorm / het uiterlijk.

Old Post Jan-14-2004 16:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Oh, nog ten tweede:
De dader was helemaal geen 17........ Tenminste, niet als je geboren bent in april 1987.

Old Post Jan-14-2004 16:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d

Old Post Jan-14-2004 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Donna
dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d

Gatverdamme wat valt me dat van je tegen zeg!!
wat ga jij dan tegen je kinderen zeggen als ze willen weten waarom die jongen dood moet?

"Die jongen maken wij dood omdat je geen mensen dood mag maken....
"

Old Post Jan-14-2004 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig??

Old Post Jan-14-2004 17:24 
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Optimus

dat kan geloof ik wel, hoewel ik nog geen "strafrecht" heb gehad, doe MER...

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Jan-14-2004 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

lol bestaan er tegenwoordig ook nog blanke VMBO'ers? wtf zeg

Old Post Jan-14-2004 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Nouh,ookal brengt Blik t misschien wat ingeblikt,ik ben t dit keer zowaar s met m eens

Want jullie kunnen enorm hard roepen van ga er maar weer vanuit dat t een buitenlander was (ws marrokaan oid)daar gaak idd vanuit jah.
Lekker belangrijk of iemand me daarvoor ophangt of nie,de totale straatmentaliteit word bepaald door die gasten,like dat niet zo is,wake the fuck up orso

het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn

Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.

en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten ).

Old Post Jan-14-2004 18:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig??

Je vergeldt natuurlijk sowieso kwaad met kwaad. Iemand een bepaalde periode van zijn vrijheid beroven heet natuurlijk ook gewoon ontvoering als dat niet door de gerechtelijke macht gedaan wordt
Of die doodstraf al dan niet toegepast moet worden is weer een hele andere discussie (en wederom erg offtopic, net als dat allochtonengedoe ), maar feit is dat het gewoon niet werkt voor de maatschappij, uit onderzoek is gebleken dat het geen voorbeeld stelt.
Bovendien vind ik het eerlijkgezegd veel nuttiger als die jongen een flink aantal jaartjes van zijn leven nadenkt over waar hij nou eigenlijk mee bezig is geweest en hoe hij korte tijd zijn toekomst om zeep heeft geholpen zo makkelijk als met de doodstraf komt hij er niet vanaf

Old Post Jan-14-2004 18:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Blik
het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn

Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.

en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten ).

En dat is juist het punt!

"Ik heb helemaal niets tegen buitenlanders", TYFT OP!
Het gaat niet om het feit dat ze BUITENLANDER zijn (of allochtoon, want buitenlander zijn ze niet eens!!!!!!!! Duitsers zijn buitenlanders), het gaat om het feit dat ze CRIMINEEL zijn! Ik heb een hekel aan criminelen, ongeacht afkomst wat the fuck dan ook!

Old Post Jan-14-2004 18:19 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust know this old hardtrance tune from 2000? please read & listen! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSueno Latino - "Sueno Latino" (Salt Tank Amnesian Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:49.

Forum Rules: