|
| quote: | Originally posted by total woot
2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..
Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking). |
Inderdaad TotalWoot, dat bedoel ik dus ook... Discussieren vind ik goed, maar de richting waar het hier altijd weer heengaat is weer tegek :S
| quote: | praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel. |
Ach ga weg RV. Wat nou 'lullen like that'? Ik zeg zoals ik gewend ben om het te zeggen, en voor mij en voor vele anderen is dat totaal duidelijk. Ik snap niet waarom daar zo'n problemen over zijn. Net of ik (of anderen) zich hier totaal onbegrijpelijk maken door een paar 'dure' woorden. Geef me eens wat voorbeelden dan?
Ik bedoel, ook dit heeft met 'respect' te maken. Er wordt nu zelfs al gezeken hoe iemand zich uitdrukt.
Mijn idee is nog steeds: Het gaat niet over HOE iemand iets zegt/uitdrukt, maar wat hij zegt/uitdrukt. De inhoud is belangrijker dan de vorm / het uiterlijk.