Blup: werk je toevallig ook in de evenementenwereld??????? Just a question. Ken je de Enschedeploeg???
Maar so de ju, die trussen. Ik heb er ontzettend veel mee gewerkt. Rigging (die trussen ophangen etc) is dus wel redelijk belangrijk.
Maareh..basd, ik dacht wel dat het tijdens het feest was.
Kan me nog wel wat leuke dingen herinneren van de QLimax ervoor, waar ik nachtdienst had:
- een gast die in een scaf-toren klimt (toren waar licht in hing) en wilde springen.
- gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S
Oh, en over dat grid met lampen dat in de Trance Energy in Thialf over het publiek ging: die heb ik oa toen gebouwd
___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-05-2004 12:05
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
6 pagina's vol postcount upgrades.
___________________
bah
Feb-05-2004 12:33
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by ahp2002
6 pagina's vol postcount upgrades.
Ga weg man, dit is pas postcount +1 upgrade.
Dat van ons gaat tenminste of wel over de topic, of over iets dat ook informatief en interessant is. So whats you point dude?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-05-2004 14:06
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
- gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S
11.000 euro voor 1 lamp???? tyfuuuuuuuuuus
Feb-05-2004 18:19
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden?
nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet.
Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn )
Revolution was meer zo revolutionair vanwege de prijs hoor niet zozeer om de rest....
Maar goed als id&t echt vernieuwend wil zijn zetten ze iets vooruitstrevends neer maar goed trek je daar een gelredome vol mee....
Ik verwacht niet veel vernieuwends kwa muziek iig.
Feb-05-2004 18:27
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by magrec
Revolution was meer zo revolutionair vanwege de prijs hoor niet zozeer om de rest....
Maar goed als id&t echt vernieuwend wil zijn zetten ze iets vooruitstrevends neer maar goed trek je daar een gelredome vol mee....
Ik verwacht niet veel vernieuwends kwa muziek iig.
Jij heb niks gehoord over progressive achtig iets?
Ik hoorde namelijk dat Digweed zijn show op Kiss100 voor deze datum is gecancelled wegens andere verplichtingen...
Originally posted by TranceFool
Jij heb niks gehoord over progressive achtig iets?
Ik hoorde namelijk dat Digweed zijn show op Kiss100 voor deze datum is gecancelled wegens andere verplichtingen...
hehe die kissfm is op vrijdag en digweed stopt zowiezo met zijn kissfm shows hij gaat iets anders doen op de radio.
Maar goed persoonlijk vind ik het mooi als id&t digweed boekt maar daar trek je in nl misschien 3000 man maximaal dan moeten ze ook nog paul oakenfold boeken, sasha en nog een behoorlijke naam.
Feb-05-2004 18:37
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Duke2003
11.000 euro voor 1 lamp???? tyfuuuuuuuuuus
Ja maargoed, dan moet je je wel realiseren dat er dan een stuk of 100+ van in de lucht hangen bij evenementen.
Feb-05-2004 19:41
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
nog steeds niet iets wat je zomaar even uitgeeft, 6000 dollar! behoorlijk balen als er dan zo'n geval naar beneden komt en je dure lampjes breken! natuurlijk is t nog erger als er mensen onder staan
Feb-05-2004 19:56
ROFL
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Amsterdam
Erg verhelderend nieuws:
De voorverkoop is van start gegaan. Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom, tenzij je het al spectaculair vind omdat het door ID&T als uniek evenement wordt aangeduidt.
Feb-05-2004 19:57
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by ROFL
Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom:rolleyes
ik denk dat er best wel wat mensen zijn die nu al kaartjes kopen!