Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt Omröstning
Vilket tryck skall bli det officiella till SWETA-shirten ?
This poll is closed.
SWETA-shirt #1 0 0%
SWETA-shirt #2 1 1.75%
SWETA-shirt #3 3 5.26%
SWETA-shirt #4 27 47.37%
SWETA-shirt #5 0 0%
SWETA-shirt #6 13 22.81%
SWETA-shirt #7 13 22.81%
SWETA-shirt #8 0 0%
Total: 57 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BrainmaN
tranceaddict

Registered: Jan 2004

Jag är ju färsk här men röstade 4 fast skulle vilja ha 7an på ryggen
jag kommer köpa en tröja oavsett vad det nu blir dom var snygga allihop

Old Post Jan-27-2004 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

tog friheten o röstade på 4:an..
ja kommer absolut att köpa en så fort det hela är ett faktum

Old Post Jan-27-2004 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan

Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag!

Old Post Jan-27-2004 22:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by jeremy1984
Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan

Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag!

sjuan hade sverige karta, inte fyran

Old Post Jan-27-2004 22:24  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by jeremy1984

kartan var väl på nummer 7?

Old Post Jan-27-2004 22:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
vi väljer själva när vi har funnit den slutgiltiga "vinnaren"

kan vi ju typ göra snart då.. väldigt många verkar ha röstat vilket ju e kul och det är väl inte så många fler aktiva medlemmar på forumet. Finns ju en klar vinnare iaf. får man se som en bra grej!

quote:
Originally posted by reveal
Antar att det inte krävs 50% av rösterna för att en tröja ska räknas som "i majoritet" va?

ne, den som flest röstat på bara

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-28-2004 01:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta.

Old Post Jan-28-2004 09:02 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Endre

hehe ... jo sant, men skitsamma, vem bryr sej om dom tror det ?

KESO!

Old Post Jan-28-2004 09:26  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

har själv fått kommentaren "sweeetah!" vilket jag inte har så speciellt svårt att ta, men jag gillar helt klart mest nyx's logo med a'et lite knorrat mycket snyggt!

Old Post Jan-28-2004 09:42 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Endre

Själv tycker jag det låter som SWEET... ett utryck man använder sig om nåt är bra... SWE - TA

Old Post Jan-28-2004 11:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Hmmm...grymt svårt!

Men jag föll till slut på #7.

Gillar diskreta tryck fram när det gäller "logotypes", och bra att ha nåt som drar lite mer uppmärksamhet på ryggen. The message, typ.

Och att det är svenskar som gillar trance framgår ju då tydligare av en karta, där halva gränsen är naturlig dessutom, än en flagga som ju till hundra procent är människoskapad ha ha...aja ni fattar vad jag menar.

Geografisk hemvist snarare än att dansa under ett baner, då typ.

Och med det visar jag att jag är en dynamisk person, antar jag, då det går käpprätt mot mitt eget förslag ha ha...

...som jag i konsekvens inte röstar på .

Men det rör sig överlag om att hitta bra, bättre eller bäst! Det är INGET av förslagen som är "dåligt".

Gott jobb, alla!

Peace,
Anders

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Jan-28-2004 12:02  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

knomaden, finns det en möjlighet att trycka upp två olika t-shirts? Utan att det kommer att kosta mer då alltså? För isf kan ju tex både nummer 4 och nummer 7 tryckas, så kan man få välja

Old Post Jan-28-2004 13:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt Omröstning
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmrs wood - feels so good - UNK remix (circa 1995) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDes Mitchell - "Welcome To The Dance" (Part 2 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:27.

Forum Rules: