Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Bellie


Bij Gaetano Parisio was ik de hele liveset vooraan geweest en wat draaide die man lekker.
GREETZ!!

Volgens mij heb ik jou toen op TV gezien, kan dat?? Had jij een soort van geel/bruine blouse aan. Ik zat voor de TV namelijk te zoeken naar gezichten van TA's die ik kende


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-06-2001 08:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

yeah, ik keek gister ff tmf, jezus die rene had egt een stoer pakje aan!, ze had ze r mooi voorhangen

GreetZ GERRIT!!


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Aug-06-2001 11:14 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by TranceFool

Volgens mij heb ik jou toen op TV gezien, kan dat?? Had jij een soort van geel/bruine blouse aan. Ik zat voor de TV namelijk te zoeken naar gezichten van TA's die ik kende


Hehehe nope dat was ik nie
Ik had een wit shirt aan en een lichtblauwe broek.Ik stond meer aan de rechterkant.Waar de camera stond en het publiek filmde.Er was ook een scherm waarop je kon zien wat er werd uitgezonden.Ik had mezelf wel een keer voorbij zien komen op dat scherm

GREETZ!!

Old Post Aug-06-2001 17:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Bellie


Hehehe nope dat was ik nie
Ik had een wit shirt aan en een lichtblauwe broek.Ik stond meer aan de rechterkant.Waar de camera stond en het publiek filmde.Er was ook een scherm waarop je kon zien wat er werd uitgezonden.Ik had mezelf wel een keer voorbij zien komen op dat scherm

GREETZ!!

Ohhhh, hehe, nou dan was jij dat dus niet


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-06-2001 18:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Leuke reports TA-ers

quote:
Originally posted by Jukx
Zo net was GAETANO PARISIO alias GAETEK onwijs lang op TMF en wat draaide die gast lekker!!!!! (begin ondanks alle ellende-verhalen toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik nie ben gegaan)
Junkie XL was net ook... echt grappig, hij zat onwijs bier te zuipen tijdens zn live-performance. Stonden iets van 6 a 7 lege bierglazen naast hem en nog bleef die doordrinken... vandaar dat die zo uit zn bol ging!!

Nu is Johan Gielen en dat vond ik een mooie reden om vanachter de tv vandaan te komen! Die gast dacht geloof ik dat die in de Hardhouse-zaal stond te draaien ofzo. Niet normaal hoe die zn platen oppitchte... het was dus weer is als vanouds bagger met hem!! (meningggg)


Haha.. leuk om te weten dat we flink in smaak verschillen .. ik vond die spanjaard echt helemaal niks... doorspoelen die videoband !!

Junkie XL vond ik trouwens wel leuk.

En Flight 643 was idd flink gepitched (maar over Pitchen gesproken... dan moet je maar eens Scott Bond @ Massive luisteren)..... maar het was wel cool met die vocals van Fat Boy Slim... Ik weet niet of ik het goed gezien had.. maar draaide hij op een gegeven moment niet eventjes op allebei de draaitafels Flight 643 ???

Old Post Aug-06-2001 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

klopt jah, ik zag't ook, hij deed't wel cool, had ik niet verw8 van die gielen


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Aug-06-2001 19:04 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by moogwai
Leuke reports TA-ers



Haha.. leuk om te weten dat we flink in smaak verschillen .. ik vond die spanjaard echt helemaal niks... doorspoelen die videoband !!

Junkie XL vond ik trouwens wel leuk.

En Flight 643 was idd flink gepitched (maar over Pitchen gesproken... dan moet je maar eens Scott Bond @ Massive luisteren)..... maar het was wel cool met die vocals van Fat Boy Slim... Ik weet niet of ik het goed gezien had.. maar draaide hij op een gegeven moment niet eventjes op allebei de draaitafels Flight 643 ???


neeheeee, jij bedoelt waarschijnlijk Paco Osuna die draaide voor hem... Renee ( ) zei wel dat ze allebei uit Spanje kwamen maar das dus weer is helemaal niet waar. Paco Osuna was die kale en die vond ik ook niet echt onwijs bijzonder. Gaetano was die Italiaan die na hem kwam (met snorretje). Maarja misschien hebben we het wél over dezelfde en vond je hem toch niks aan. zou ook kunnen natuurlijk!!

En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk...


___________________

Old Post Aug-06-2001 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by Jukx



En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk...


hehe cool, ik moet je zeggen dat ik dat deel van het terrein alleen heb gezien toen ik binen kwam. Voor de rest heb ik mezelf vermaakt tussen het Main Stage tot aan de Hard House VALLEY. Die 2 tenten bij de Bungy waren zwaar relaxt...

GReeTZ


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Aug-06-2001 19:17 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


hehe cool, ik moet je zeggen dat ik dat deel van het terrein alleen heb gezien toen ik binen kwam. Voor de rest heb ik mezelf vermaakt tussen het Main Stage tot aan de Hard House VALLEY. Die 2 tenten bij de Bungy waren zwaar relaxt...

GReeTZ



hahaha leuk onderschrift met die foto's


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Aug-06-2001 19:19 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

ja man, ik heb die Gaetano ook gezien ( op tmf weliswaar) En nu ik de rest heb gezien, heb ik best wel spijt dat ik alleen maar op t hardhouse podium ben geweest. Tiesto, Carl Cox, Ferry Corsten, Dave Clarke, Sven VAT(gna gna), heb ze allemaal gemist. Maar goed, JP, Tom Harding, Yoji Biobakblabla en Lab4 waren ook goed!!!

Old Post Aug-06-2001 19:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

dit was mijn route
Frank Lorber > Umek > Steve Rachmad > Ferry Corsten > Chris Liebing > Marco Carola > Gaetano Parisio > Carl Cox

Ook ff gezien....Lucien Foort en Steve Mason

Ik von het BESte GAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEETAAAAAAAAAANOOOOOOO
DIE GAST WAS EGT VETTTTTTTTTTTTTTTTTTT MAN....Heel digt eragter
MARCOOOOOOOOOOOOOOO CAAAAAAAAAAROLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Woohoo
Ik was het meest benieuwd naar die gasten en ze waren voor mij het beste..... echt zooooo MOOOOOOOI

Volgens mij heeft Umek elke Techno stijl gedraaid...van Funky Techno tot BEUK techno tot Chill Techno tot Progressief Techno ofzo
Ik wou beuken maar ik vond hem wel goed hoor daara ni van!!!!
Carl was gewoon VET
Vooral toen IE BEN SIMS draaide ging ik totaal en compleet MENTAL AAAAAAAAAAAAAH ZOOOOOOOOOOOO FUKKIN VET

GESUS MAN dat is egt de plaaat van de eeuw man.....die lasers waren secers Stoer en Kippevel....maar Ik vond zijn platen keus minderen tot ht einde van zijn set...maar ik ging nog steeds uit mijn 12"
hoooooooooi


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post Aug-07-2001 01:02  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

oja ik vond Johan Gielen eg LOMP man
wat ie deed met the 643 was gewoon zoooooo Verneukt
en ook meteen zijn eerste mix die je op tmf zag was gaar ....lekker galloperen met die beat...moet ie maar ni op 150 bpm gaan draaien hij stond ni in de HH zaal....

ZOOOOOON HOMO die gast

oja en ik ben ook te bewonderen op de TV
Bij Gaetano zie je mij staan bij die camera die erover zweeft ik sta met een Rood petje en Wit shirt met een grijze trui om me middel......Je ziet me wel duidelijk IS wel LACHEN.....hehe
maarwel de 2de deel van GAETEK


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post Aug-07-2001 01:07  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive Vocal Track ID with sample [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBT - "Force Of Gravity" (Ferry Corsten Bootleg Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!