Originally posted by RnakR
i cant read dutch so help me
whats up with this event
is it still taking place
any way to pay less than 45
thx for help
yes it's still going to take place. Probably you can get your ticket cheaper outside. Just go to a 'Marokkaan'
hmm ik heb ook wel zin gekregen ondertussen . Misschien toch maar even een kijkje nemen. Het weer zit in elk geval mee.
___________________
To help our clients and our people excel.
Jun-01-2004 19:46
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Tim81
Op zich is dat stempelen natuurlijk helemaal geen verkeerd idee ! Kan je mooi tussendoor ff wat eten in een leuk restaurantje of zo... Nou ja, anders is er vast wel een stoeltje vrij in het stadion om ff lekker uit te rusten
Je benut de mogelijkheden dan nog verre van optimaal!
(overstempelen, nog nooit gedaan trouwens)
___________________
Progressive
Hard = goed
Jun-01-2004 20:37
RnakR
Shame on you Mr Bush
Registered: Jun 2001
Location: Montreal, Quebec
ok thx
but i dont get why this event, that has avb, marco v, vath etc gets that much no attention
will there be a lot of people ?
xcuse me i ask a lot questions but its my only chance to catch a netherlands event while im here
___________________
Jun-02-2004 11:15
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Iedereen van het bedrijf waar ik werk, krijgt 2 kaarten (dus ongeveer 500 x 2). Ik moet alleen tot 5 uur werken
Ik probeer wel of ik eerder weg kan...
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Jun-02-2004 11:34
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by Hitman
Iedereen van het bedrijf waar ik werk, krijgt 2 kaarten (dus ongeveer 500 x 2). Ik moet alleen tot 5 uur werken
Ik probeer wel of ik eerder weg kan...
Welk bedrijf is dat...Halve Kuip vol ivm bedrijfsfeestje!
Jun-02-2004 14:29
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
quote:
Originally posted by Tim81
Welk bedrijf is dat...Halve Kuip vol ivm bedrijfsfeestje!
Grote keten mobiele telefoon winkels...
Bijna alle collega's moeten tot 5 uur werken, maar ik heb van een aantal toch gehoord dat ze daarna nog willen gaan. Ik heb een schijthekel aan halve feestjes, dus ik wil er zo vroeg mogelijk zijn.
Kaartverkoop moet trouwens wel echt bagger zijn als ze zoveel kaarten weggeven
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Jun-02-2004 14:52
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Heeft iemand zn kaartje van onze vriend Johan al binnen?
Originally posted by RnakR
ok thx
but i dont get why this event, that has avb, marco v, vath etc gets that much no attention
will there be a lot of people ?
xcuse me i ask a lot questions but its my only chance to catch a netherlands event while im here
There is your reason.. now go download the next episode of ASOT
Just too much of the same...
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Jun-02-2004 15:50
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by TranceFool
Heeft iemand zn kaartje van onze vriend Johan al binnen?
Nee hoor! Nog steeds niet binnen... Maar we hebben zijn e-mailadres dus dan zullen we hem ff gaan lastigvallen mochten die kaartjes achterwege blijven!
Jun-02-2004 15:56
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
TIMETABLE STRIKE ONE!
12:00 Ronald van Gelderen
13:15 Jean
14:30 Johan Gielen
15:45 Michel de Heij
16:45 Fausto
17:15 Armin van Buuren
18:45 Marco V
20:15 Secret Cinema
21:00 Sven Vath
___________________
Jun-02-2004 16:30
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik heb het kaartje van gielen ook nog niet binnen :S
kijken of ik nog ergens anders GL kan regelen
de line-up is overgens niet aantrekkelijk om optijd binnen te zijn!
___________________
Ga eens dood!
Jun-02-2004 17:23
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by franzelare
de line-up is overgens niet aantrekkelijk om optijd binnen te zijn!
Had Ronald van Gelderen op zich wel willen horen, maar ga daarna echt niet naar Jean luisteren en ook Gielen kan idd niet echt boeien. Ben eigenlijk ook geen liefhebber van Michel de Heij en al helemaal niet van Fausto!
Maarja, een gegeven paard... Dus dan maar verheugen op:
17:15 Armin van Buuren
18:45 Marco V
20:15 Secret Cinema
21:00 Sven Vath
Zo'n stadion-feest heeft toch altijd wel wat, dus ben toch van de partij!