Originally posted by Laszlo
Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.
Måste tyvärr hålla med
Sep-07-2007 09:08
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...
Sep-07-2007 14:04
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
quote:
Originally posted by Akia
Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...
Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Sep-07-2007 17:31
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by DjAviander
Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?
Dels det, men också tack vare, eller på grund av, tc, myspace, facebook och alla andra femtioelva mötesplatser som finns där ute.
Jag är inte ett dugg vuxen och jag vill ha en t-shirt iaf.
Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.
Sep-08-2007 06:40
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by mjz
Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.
Så är det definitivt. Brukar vara låg aktivitet under sommaren för att sen "komma igen" under hösten. Hoppas det är så denna gången också
___________________
man with no sig
Sep-10-2007 16:54
Crillz0r
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2005
Location: Örebro
Jag är lätt med på att fixa en t shirt :P Själv för att det är ett trance community, kan va najs o ha på events etc.
Sep-11-2007 21:12
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
Då tycker jag vi kör på det! Förhoppningsvis är det fler som vill ha när dem är klara .
Är det någon som har kvar trycket som det röstades för?
Sep-11-2007 21:45
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Hade varit kul med en tröja, men ser inte riktigt vad som kommer att vara annorlunda denna gången
Tyckte Steve höll bra i stafettpinnen sist men trots det rann de bara ut i sanden.
Tror att det kommer bli lite av en myt på sweTA, kommer i vågor liksom då folk vill ha en gemensam t-shirt...men rinner ut i sanden varje gång
Jag är inte negativ, bara realist
Motbevisa mig gärna, ni har mitt fulla stöd
Sep-12-2007 20:13
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
Jag är övertygad om att Steve höll hårt i pinnen. Men jag vet också att det lätt blir så om man erbjuder sig göra någonting så står man plötsligt där med allt... då rinner det gärna ut. Jag inbillar mig inte att jag är mer uthållig men vi behöver inte göra det så komplicerat.
Jag och mjz kan ta på oss att hålla i det men vi behöver hjälp med designern.