Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Finns det fortfarande intresse för en Swe-Ta t-shirt?

Old Post Sep-06-2007 18:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.

www.laszlo.se

Old Post Sep-06-2007 20:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.

Måste tyvärr hålla med

Old Post Sep-07-2007 09:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...

Old Post Sep-07-2007 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Akia
Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...

Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Sep-07-2007 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by DjAviander
Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?

Dels det, men också tack vare, eller på grund av, tc, myspace, facebook och alla andra femtioelva mötesplatser som finns där ute.

www.laszlo.se

Old Post Sep-07-2007 17:34 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

Jag är inte ett dugg vuxen och jag vill ha en t-shirt iaf.

Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.

Old Post Sep-08-2007 06:40  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mjz
Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.

Så är det definitivt. Brukar vara låg aktivitet under sommaren för att sen "komma igen" under hösten. Hoppas det är så denna gången också

Old Post Sep-10-2007 16:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crillz0r
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

Jag är lätt med på att fixa en t shirt :P Själv för att det är ett trance community, kan va najs o ha på events etc.

Old Post Sep-11-2007 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Crillz0r Click here to Send Crillz0r a Private Message Add Crillz0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Då tycker jag vi kör på det! Förhoppningsvis är det fler som vill ha när dem är klara .

Är det någon som har kvar trycket som det röstades för?

Old Post Sep-11-2007 21:45  Sweden
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Hade varit kul med en tröja, men ser inte riktigt vad som kommer att vara annorlunda denna gången
Tyckte Steve höll bra i stafettpinnen sist men trots det rann de bara ut i sanden.
Tror att det kommer bli lite av en myt på sweTA, kommer i vågor liksom då folk vill ha en gemensam t-shirt...men rinner ut i sanden varje gång
Jag är inte negativ, bara realist
Motbevisa mig gärna, ni har mitt fulla stöd

Old Post Sep-12-2007 20:13  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Jag är övertygad om att Steve höll hårt i pinnen. Men jag vet också att det lätt blir så om man erbjuder sig göra någonting så står man plötsligt där med allt... då rinner det gärna ut. Jag inbillar mig inte att jag är mer uthållig men vi behöver inte göra det så komplicerat.

Jag och mjz kan ta på oss att hålla i det men vi behöver hjälp med designern.

Old Post Sep-16-2007 20:23  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat is this ? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDenzil & Dewayne - "Force of Habit" (Vincent De Moor Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:59.

Forum Rules: