|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zie het nu, het ziet er wel leuk uit, maar toch vind ik het niets. Ik weet het niet, vind het niet bij Pinkpop passen. Je ziet alle festivals steeds 'breder' programmeren. De echte diehard Pinkpoppers kotsen dit ook uit, netzoals de Sugababes. Een aantal jaren geleden knipte ze Robbie Williams uit hun Pinkpop shirt.
Ik weet het niet, het is just 'not natural'. |
daar gaat het die die-hards niet om, ik zat gister met zo'n die-hard op de bank naar pink pop te kijken en hij was dit jaar gewoon niet gegaan omdat het programma in vergelijking met bijvoorbeeld 2,3,4 jaar geleden gewoon kut is. the main acts waren eigenlijk alleen: muse,lenny en beetje nerd en tiesto.. jaren dervoor waren deze sterren op de laatste twee na er ook maar ook veel meer betere namen van allerlui genres. dit jaar hebben ze veel rock eruit gegooit om daarvoor in de plaats de sugababes neer te zetten. het is neit erg dat ze der zijn maar de rest van de line-up was gewoon veel minder en het kaartje veel duurder en dat vond hij zo jammer..
dat het beter kan is duidelijk check rock wergter maar eens, zelfde grote namen als op pinkpop plus 10 extra voor de zelfde prijs!
btw jammer dat ik N.E.R.D. gemist heb want die waren super goed hoorde ik..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|