Originally posted by jofawe
jag tror jag såg dig i taxfreen föressten... höll på att missta dig för en finsk lastbilschaffis ...
haha! aaaahh.. så roligt att reta dig kan... inte... andas
föresten är det någon som vet vem det här är?
jag tror att han är TA oxo, har svagt minne av att han sa något till mig men minns inte vad.(stört skön bild förresten)
___________________
http://www.advantico.se
Mar-07-2004 20:05
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.
Originally posted by DJ_Laszlo
LOL, fyfan vilken härlig t-shirt:
[IMG]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Monday_Bar_Springcruise_-_2004_(2004-03-07-211415)/28.jpg[/IMG]