ikke, en ik kom zoals gezegd waar schijnlijk tegen 8 negen uur naar anvers. om 19.25 de bus naar anvers dus rond 20.10 in antwerpen, en dan naar hasselt wat best wel wa tijd in beslag neemt, en dan zie ik wel hoe laat het is.
anyways laat iets weten als er nog rond dat uur vertrekken, kwil me gerust aanpassen
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
May-12-2004 17:17
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Geen slecht plan om rond 20u naar antwerpen te komen, dan kunnen we tegen 20u30 de trein op (als er dan één rijdt natuurlijk), en ik weet niet hoe lang het dan nog naar Hasselt is?
Originally posted by Jasperovitsj
Geen slecht plan om rond 20u naar antwerpen te komen, dan kunnen we tegen 20u30 de trein op (als er dan één rijdt natuurlijk), en ik weet niet hoe lang het dan nog naar Hasselt is?