Originally posted by Nyx
har du kännt på s700? den verkar lovande
Javisst En riktigt fullspäckad telefon som nästan påminner mer om en kamera än en telefon Det coolaste är att den öppnas som en fickkniv Det är ju dock en vanlig GSM-telefon, så den faller ju lite utanför ämnet
Sep-27-2004 20:27
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Jag har tittat lite på Telia's 3G. De har ju Sony Ericsons Z1010 Clamshell som är jävligt het.
Last edited by ExOn on Sep-29-2004 at 19:35
Sep-29-2004 19:23
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Re: 3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig)
quote:
Originally posted by reveal
Nån som skaffat ännu? Nån som tänker skaffa? Varför? Varför inte? Själv börjar jag bli sugen
Originally posted by Nyx
har du kännt på s700? den verkar lovande
har pillat en del på den när SE och Telia hade "utbildning" för oss på Audio Video grym telefon och asgrym kamera för att vara i en telefon... det enda felet med den är att den eventuellt kanske är lite för tjock... den blir dock på tok för dyr för de flesta (kommer kosta ca. 6500-7000kr när den släpps), så vida man inte är en prosumer
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Sep-29-2004 21:42
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Smekbar
asgrym kamera för att vara i en telefon...
Snarare asgrym display. Visst är kameran bra, men med dagens mått mätt är den inte längre asgrym...
Sep-30-2004 08:35
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by reveal
Snarare asgrym display. Visst är kameran bra, men med dagens mått mätt är den inte längre asgrym...
jämfört med de telefoner som finns ute på marknaden så är den kameran ruskigt bra... sen kommer säkert fler tillverkare att ha minst lika bra kameror i sina telefoner så det jämnar väl ut sig... dock med råge den bästa mobilkameran jag sett hittills...