är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto
Apr-14-2004 10:48
Cube__
tranceaddict
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by keddo
är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto
Sitter själv i samma sits Har inte en kompis som är intresserad av det här
Apr-15-2004 02:31
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Cube
Kanske för att du bor i Umeå??
Jag ska nog lyckas fylla en bil från Jönköping iaf..
Fast det jobbiga är att det är en psyfest samma dag här som kanske hindrar folket från att åka med.. menmen
Apr-15-2004 04:00
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Jo då du har massor... vi e ju en hel del från SWETA som ska dit
För arrangörernas skull hoppas jag dom släpper biljetterna snart och promotar detta mer Vill det ska bli så bra som möjligt
Känns som att det är läge för arrangörerna att börja med en massiv reklamkampanj nu...
Apr-15-2004 22:15
Jeremy H
Ja hallå?
Tycker oxå det verkar gå segt med promotion..
Hoppas killarna vet vad dom sysslar med iaf
Apr-15-2004 22:58
Cube__
tranceaddict
Registered: Feb 2004
I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt
På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.
Ha det!
Apr-16-2004 00:52
Jeremy H
Ja hallå?
quote:
Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000.
Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också
EDIT: stava
Apr-16-2004 03:12
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by jeremy1984
Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också
EDIT: stava
Men i ibland sker det under faktiskt, när jag och steve var på innercity så hittade man faktiskt ett par av de man letade efter bland ~50' andra personer ;-)
Apr-16-2004 05:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt
På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.
Ha det!
Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp
Har ordnat upp ledighet den natten vilket nu är fixat :-) Jag bor en bit ifrån Mobilia, men attsingen battsingen om det inte skulle kunna bli en riktigt stor förfest och då är det ju inga problem med taxi. Så yes, här ska börja styras upp!