Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto

KESO!

Old Post Apr-14-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by keddo
är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto

Sitter själv i samma sits Har inte en kompis som är intresserad av det här

Old Post Apr-15-2004 02:31 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Cube

Kanske för att du bor i Umeå??

Jag ska nog lyckas fylla en bil från Jönköping iaf..
Fast det jobbiga är att det är en psyfest samma dag här som kanske hindrar folket från att åka med.. menmen

Old Post Apr-15-2004 04:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:

Jo då du har massor... vi e ju en hel del från SWETA som ska dit

För arrangörernas skull hoppas jag dom släpper biljetterna snart och promotar detta mer Vill det ska bli så bra som möjligt

Last edited by SteveTranz4ever on Apr-15-2004 at 07:17

Old Post Apr-15-2004 07:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

*eftersläntare*

blir det någon förfest eller så? vore kul om vi kunde mötas innan juh. efteråt blir det säkert autograf mani

Old Post Apr-15-2004 10:33  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Känns som att det är läge för arrangörerna att börja med en massiv reklamkampanj nu...

Old Post Apr-15-2004 22:15 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Tycker oxå det verkar gå segt med promotion..
Hoppas killarna vet vad dom sysslar med iaf

Old Post Apr-15-2004 22:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt

På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.

Ha det!

Old Post Apr-16-2004 00:52 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000.

Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också

EDIT: stava

Old Post Apr-16-2004 03:12  Sweden
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by jeremy1984
Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också

EDIT: stava

Men i ibland sker det under faktiskt, när jag och steve var på innercity så hittade man faktiskt ett par av de man letade efter bland ~50' andra personer ;-)

Old Post Apr-16-2004 05:50  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt

På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.

Ha det!

Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp

Old Post Apr-16-2004 05:50  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp

Har ordnat upp ledighet den natten vilket nu är fixat :-) Jag bor en bit ifrån Mobilia, men attsingen battsingen om det inte skulle kunna bli en riktigt stor förfest och då är det ju inga problem med taxi. Så yes, här ska börja styras upp!

Old Post Apr-16-2004 05:54  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This Please [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto - In My Memory [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:28.

Forum Rules: