brukade updatera här när jag köpt nya men inte hunnit/orkat på ett tag.. men de som jag kommer på som är bäst är väl age of love (nya remixarna alla).. body shock - mars-plastic <-------väldigt underskattad låt.. MYCKET BRA.. specielt breaket .. verkar som bara armin gillar denna... Missing Pieces .. med Salt Tank - Eugina (Leama rmx).. och ett o annat..
May-25-2004 12:02
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by OracaZ
body shock - mars-plastic <-------väldigt underskattad låt.. MYCKET BRA.. specielt breaket
Originally posted by ShyTrance
vilka e dom bästa sidorna man kan köpa från ?
cd lr vinyl bara dom skickar till sverige :P
svenska sidor är väl www.djservice.orgwww.backtoplastic.com finns några till men kommer inte ihåg adressen i skallen.. sidor utomlands är väl djsonly. .. juno.co.uk chemical-records.co.uk massiverecords.com .. finns en hel del bra.. jag rekomenderar chemical-records
jag köpte missing pieces på massiverecords.com =) salt tank - eugina (leama remix) trodde aldrig jag skulle få tag på den =) =) =) =) rätt dyr sida annars
May-25-2004 14:02
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
mariah carey - fantasy 2x12" (remixes) [columbia] , innehåller david morales remixarna som var mina favvos runt 96
rammstein - ich will (remixes) [motor music] , pvd remixarna är helt bara bäst
madonna - die another day (remixes) [warner usa] , promo med den mumsiga deepsky dub & brother brown remixarna (som är ok, ingen speciellt)
Jun-05-2004 00:54
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Godskitchen Worldwide.. 3 mixade skivor, köptes dock tidigare i vår.. I April men det är min senaste inhandlade skiva :P
Jun-05-2004 01:19
Kaveh
Azizi
Registered: Feb 2004
Fick hem "Bonzai Limited Series Two" idag :] Vann den ;D
Innehåller flera riktigt sköna spår - särskilt #10: "Sonic Infusion - Reformatted (General Midi Mix)" 8]
Registered: Dec 2001
Endre - kallocain [anjunabeats]
G & M Project - sunday afternoon [vandit]
Dreas presents... Havannah - Havannah [Trance revolution]
va iofs några dagar sen jag köpte dom men inte mer än en vecka eller så
batteries not included.
- dave
Jun-05-2004 11:55
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
insåg förra veckan att jag har massor med trance men på tok för lite elektro/breakbeat så jag skynda till www.funrecords.de och inskaffade lite smått o gott:
DJ Mirko Milano - Stopp & Go [Alpha+]
Salt Tank - Eugina / Charged Up [Internal]
Mr X & Mr Y - Global Players [Electric Kingdom]
o sen blev det lite uplifting också, kan inte motstå när dem kostar 5 euro styck
Ayu - M (part 2) [Drizzly]
Ayla pres Yel - Sun Is Coming Out [Unsibmissive]
Gym Nastix - Beide Arme Nach Oben [Stereophonic]
Solid Sessions - Janeiro [Alpha+]
Tukan - Light A Rainbow [In Trance We Trust]
Vandit Sessions 01 [Vandit]