May-25-2004 16:50
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Hoe diep is die v-hals bij kariban ongeveer? Is daar ergens een fototje van? Vrij stom dat ze die niet zonder v-hals hebben
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
May-25-2004 20:25
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Nabistai
Hoe diep is die v-hals bij kariban ongeveer? Is daar ergens een fototje van? Vrij stom dat ze die niet zonder v-hals hebben
hey. zal wel één dezer dagen posten wa ik wil. moet er nog ff over nadenken
May-25-2004 22:50
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
vraagje.. is er veel verschil tss 150gr en 190gr? maakt het gewicht eigenlijk iets uit?
May-26-2004 10:14
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Ik heb alle posts over de t-shirts die geen bestellingen zijn naar hier verplaatst. Gelieve in't vervolg vragen en dergelijke hier te posten en bestellingen in de andere thread, dat maakt Tiger's werk een pak makkelijker.
TOR, om op uw vraag te antwoorden, ik ben geen t-shirtexpert, maar volgens mij is er een klein qualiteitsverschil tussen 150 en 190gr.
Originally posted by TOR
vraagje.. is er veel verschil tss 150gr en 190gr? maakt het gewicht eigenlijk iets uit?
heb er van elk gewicht wel ene liggen, 190 is iets betere kwaliteit. Iets steviger, voor te sporten heb ik liever 150.
Let wel op, B&C heeft imo kleine maten. In al men B&C tshirts heb ik XXL en in andere XL.
De prijs van een T-shirt staat nu op 10.628€(port inclusief) gerekend op 15 deelnemers (de de die-hard BETA's & diegenen die al hun gegevens gepost hebben).