gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer
idd, shrek2 is echt lol, die donkey is echt geweldig, net als die puss-in-boots
swat on the other hand, die is echt zo slecht. goed bagger dus.
___________________
Last edited by Nook on Jun-01-2004 at 11:30
Jun-01-2004 11:19
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Gisteren TDAT gezien. Ik had er niet al te hoge verwachtingen van qua storyline e.d. special effects zagen er goed uit. Die vloedgolf over New York
Tis meestal dat als er veel special effects in een film zitten, dit ten koste gaat van de karakters/storyline, en dat was hier dus ook het geval. Het was een typische hollywood film met alle relatie-cliches erin verwerkt. Zitten aardig wat foutjes in, maar ja het blijft maar een film. Hij krijgt van mij een 6 (dankzij de s.e.)
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jun-01-2004 12:38
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Gister even Van Helsing gekeken. Ook wel grappig opzich.
Aankomende films die ik ga kijken :
Honey
EuroTrip
Seven
Hunted
en
Platoon
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-01-2004 12:46
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by New Wave
Aankomende films die ik ga kijken :
EuroTrip
Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk
___________________
Jun-01-2004 13:24
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Troy is inderdaad echt een bioscoopfilm! Wel aardige film (combinatie van Braveheart, Gladiator en Pirates of the Carabean), maar niet heel bijzonder... zal geen klassieker worden!
Jun-01-2004 13:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk
Vet, die wil ik ook zien dan Vinnie JOnes rocks!
En Troy is inderdaad een SLECHTE film!
Filmtip, iedereen kijken: The Butterfly Effect!
TimEport, echt wat voor jou!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-01-2004 15:28
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Geen film maar wel zo PHAT!!!
The OFFICE!! RULESSSS
David Brent is zo de MAN!!! Hahaha lach me ziek om die serie.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Heb the butterfly effect nu op svcd en hoop m binnenkort te bekijken
Jun-01-2004 22:44
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Gister Hunted gezien, ook wel beetje leuke film. tis wel een 13 in dozijn film.
Eurotrip heb ik niet kunnen zien, ik kreeg een disc error van mijn deeveedeespeler.....helaas...
Straks even Sven kijken.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-02-2004 08:03
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop.
Jun-02-2004 13:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Heb net effe Platoon gekeken.
Nou komt me die muziek van die film errug bekend voor. Volgens mij hebben tranceproducers dat een beetje lopen rippen.
Dat melodietje ken zo in een tranceplaatje.
Maargoed, kheb hem al 100 keer gezien. vind hem steeds minder goed worden.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-02-2004 14:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Samuel's Barbers Adagio for Strings--->> Tiesto en Ferry Corsten Remix