Little miss druggy sat on her buggy smoking loads of weed, when along came a spider and sparked up beside her and gave her an ounce of speed
Come again?
___________________ www.dj-vega.net
Ik las het in een oude Mixmag...
Ik zou de 'humor op televisie' thread nog eens opzoeken, maar ik ben echt lui vandaag
quote:Originally posted by Pumaz Ik zou de 'humor op televisie' thread nog eens opzoeken, maar ik ben echt lui vandaag ey jonge... je daily addict aant verwaarlozen?
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe... The Dailey Addict rests in peace
quote:Originally posted by Pumaz Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe... The Dailey Addict rests in peace
quote:Originally posted by Pumaz Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe... The Dailey Addict rests in peace Yeah right, gewoon lazy as hell!
ROFLMFAO!!!!!!!!
Blaasontstekingen zijn héél slecht voor uw sexleven Nu ja, ik heb er tenminstens een sexleven
Last edited by Jakhira on May-14-2004 at 17:08
quote:Originally posted by Pumaz Blaasontstekingen zijn héél slecht voor uw sexleven Nu ja, ik heb er tenminstens een jij bent dus blij met een blaasontsteking?