Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Persbericht dat ik kreeg:
quote:

Planrap (Korps)
Op basis van de bureauwerkplannen en van eerder behaalde bureauresultaten wordt door de directie van Haaglanden de planrap (planrapportage) vastgelegd. Met dit document kunnen de ambities voor het komende jaar worden vergeleken met de doelstellingen in het meerjarenkader alsmede de (geëxtrapoleerde) resultaten van het jaar ervoor. De korpsplanrap is een soort van stapeling van de individuele planraps van de verschillende wijkbureaus en zorgt voor inzicht op de stand van zaken rondom de prestatiedoelstellingen. In de planrap wordt vermeld aan welke doelstellingen de bureaus moeten voldoen. Deze betreffen de gebieden maatschappelijke integriteit, dienstverlening, interne performance, veiligheid en leefbaarheid. Deze resultaatgebieden zijn vervolgens uitgesplitst in korps- en bureauprioriteiten. De uitwerking van de resultaatgebieden en hoe de verwachte resultaten gehaald dienen te worden, moet vervolgens verwerkt worden in de plannen van aanpak die met behulp van de SAARA-methode ontwikkeld worden. Tevens is er vermeld dat de bureauprestaties worden vertaald naar individuele prestatieafspraken, zodat ook individuele dienders betrokken worden gemaakt bij de te leveren korpsprestatie maar ook afgerekend kunnen worden op hun productie.
In het landelijk kader 2003 – 2006 wordt in de toelichting aangegeven dat bij de intensivering van toezicht het zwaartepunt moet liggen bij de delicten waarvan de burger veelvuldig en direct slachtoffer wordt, zoals huiselijk geweld, inbraken, berovingen, diefstal etc. De ambitie van het korps in 2004 is, zoals deze verwoord staat in de korpsplanrap, conform deze afspraken met name gericht op de aanpak van geweld in de regio in de zin van mishandeling, bedreiging, straatroof en overvallen. Toezicht en handhaving zal in combinatie met de veelplegers aanpak moeten resulteren in meer verdachten terzake van eenvoudige diefstal, diefstal uit bedrijven en vernielingen. Vraag hierbij is of een veelplegeraanpak niet juist leidt tot een daling van het aantal aanhoudingen.

..oftewel mijn persaanvraag is binnen! Mooizo!

Ik kom met de auto vanuit Den Haag (breda dus, die kant op). Heeft iemand nog tips voor parkeren et cetera?
Is er nog een BETA-meeting enzo (zag dat Emma en Zehra wel gingen), en hoe zit het met wiet/stackers, mag dat in Belgie?

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jul-08-2004 08:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by SnuggLe

Is er nog een BETA-meeting enzo (zag dat Emma en Zehra wel gingen), en hoe zit het met wiet/stackers, mag dat in Belgie?

Beta-meeting zal er zeker zijn, maar iets concreet hebben we nog niet afgesproken.
En wiet gaan ze niet toelaten in Café D'Anvers vrees ik...

Over Beta-meeting gesproken, wie komt er nu allemaal?

Jasper
Pumaz
Kaidreas
Zehra
Emma
Cresto
TOR
Nyah + Monika
...

more?

Last edited by Jasperovitsj on Jul-08-2004 at 14:36

Old Post Jul-08-2004 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Beta-meeting zal er zeker zijn, maar iets concreet hebben we nog niet afgesproken.
En wiet gaan ze niet toelaten in Café D'Anvers vrees ik...

Over Beta-meeting gesproken, wie komt er nu allemaal?

Jasper
Pumaz
Kaidreas
Zehra
Emma
Cresto
TOR
...

more?

Nyah?

Old Post Jul-08-2004 13:20  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Ik kom ook en ik neem mijn nicht, Monika mee.

Old Post Jul-08-2004 14:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

^ edited

Ow ja, daarnet ff naar de Fnac geweest voor een ticket voor Jack, en daar zag ik Involver zelf voor 15€ liggen, en zoiets kan ik echt niet weerstaan...Nu heb ik wel iets om te signeren!

Old Post Jul-08-2004 14:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Mijn ticket is dus binnen?

Old Post Jul-08-2004 16:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Pumaz
Mijn ticket is dus binnen?

Yep! You owe me 19.5€

En gaat er soms iemand een handtasje ofzo meenemen? Of zelfs een grote tas? Kwestie van mijn cd-hoesje of eventueel zelfs vinyl mee te kunnen pakken om te laten signeren...

Old Post Jul-08-2004 17:34  Belgium
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^Ik heb best wel een grote mond waar we alles in kunnen stockeren.
en normaliter breng ik de stift mee.

Old Post Jul-08-2004 17:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Kaidreas
^Ik heb best wel een grote mond waar we alles in kunnen stockeren.

Groot genoeg om een Xpander EP en een Pole Folder 12" er in te steken?

Old Post Jul-08-2004 17:41  Belgium
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

In een perfecte wereld zou ik Dust meenemen voor te laten tekeken door CP, maar dit is de werkelijkheid en ik vind die nergens
Ik neem denk ik toch de cd van Involver mee, hij is tenslotte op promotour ervan bezig.. zo'n dingen moet ie zijn aankomen

Old Post Jul-09-2004 03:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

ik neem doorgaans nooit dingen mee, anders sta je daar toch maar mee te sukkelen op de dansvloer. maar mss maak ik een uitzondering de 20ste. een cd hoesje past wel in mijn achterzak denk ik...

hoewel.. wat is het nut eigenlijk om een handtekening te hebben? wordt je piemel er langer van?

Old Post Jul-09-2004 08:57  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by TOR

hoewel.. wat is het nut eigenlijk om een handtekening te hebben? wordt je piemel er langer van?

You wish?

Old Post Jul-09-2004 16:48  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat track from Bs As Deep set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRidgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:06.

Forum Rules: