|
| quote: | Originally posted by TOR
wat ben je wel gewoon dan? het publiek schreeuwde zo hard dat je de muziek niet meer kon horen |
Ik ben heel gewoon.
Gingen wel uit hun dak, maar niet super ofzo vond ik.
Ja schreeuwen ja in het begin van de avond terwijl er nog helemala geen sfeer was en op rare momenten. Maar verder vond ik het oke, maar weinig 'handjes in de lucht' et cetera.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|