oh, sorry... blandade ihop dig med min andra personlighet.. jan!
slicka bananer?? vart får man d i från? tror steve klår verminator ganska lätt faktiskt
___________________ Tom Cloud - Told You So
quote:Originally posted by Glorie slicka bananer?? vart får man d i från? svar: psykedelisk skit kallat hjärna?
quote:Originally posted by SteveTranz4ever MMMUUUUUOOOOOOAAAAAAAHA HA HA HA HA HAHAHAHHAHA Dags o quota steves bilder igen ?
neeeeh, lägg av.. det e så jobbigt...
kan kanske va jag http://w1.192.telia.com/~u19217622/JAG&AN~2.jpg flashbacks på denna ac lr vad???..hehe
jag tycker vi bannar steve.. han verkar bli lite väl mysko nu. kan vi lita på honom??
___________________ Daniel
quote:Originally posted by dbl jag tycker vi bannar steve.. han verkar bli lite väl mysko nu. kan vi lita på honom?? går alltid att lita på steve han har säkert inte visat sina farligaste bilder ännu
___________________ man with no sig
HA HA HA HA ni e roliga ni.... thats as worse as it gets folks.... Kolla den här killen då... dbl
___________________ www.Steveheden.se
quote:Originally posted by SteveTranz4ever HA HA HA HA ni e roliga ni.... thats as worse as it gets folks.... Kolla den här killen då... dbl vem e det... inte jag iallafall