Mooie achtergrond, nietwaar Niet mijn eigen keuze...maar dit benadrukt nog maar eens hoeveel macht m'n vriendin heeft (Die foto heeft zij overigens wél zelf gemaakt)
Ooeehh onder de plak!, doe je goed
___________________
Allemaal gelul!!
Feb-22-2005 13:57
Magicbas
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen
quote:
Originally posted by New Wave
Ooeehh onder de plak!, doe je goed
Tja...gelukkig is het wel "voor wat hoort wat"
Moet er wel bij zeggen dat een achtergrond me niet zo heel veel boeit eigenlijk...tis niet de bedoeling dat ik daar nou constant naar zit te turen toch!?
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
Feb-23-2005 00:05
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Nieuwe maand, nieuwe desktop:
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Mar-03-2005 10:30
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Ik heb zin in de zomer
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-03-2005 10:36
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Hoe krijg ik net zo'n mooie desktop als Cosmic...?! Op die manier vormgegeven en met Winamp player op bureaublad!
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-15-2005 17:51
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Zo da's een flinke les! Ga van de week ff kijken of ik er wat mee kan!
Ik vind ze er wel aardig uit zien:
Mar-15-2005 18:03
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
ook weer even een iets zomers achtergrondje gekozen; als het een beetje meezit zaterdag dit jaar voor het eerst weer naar het strand!
Mar-15-2005 18:07
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Ik ben onderweg met het creeren van een eigen stijl... achtergrond, icons, theme, etc. lukken vrij aardig! Nu nog wat aanpassingen op het bureaublad...
Via www.samurize.com heb ik wat gedownload, zodat ik het actuele weerbericht en Nederlandse tv-gids op mijn bureaublad kan krijgen... maar hoe installeer ik dat in godesnaam?!
Last edited by Tim81 on Mar-15-2005 at 21:32
Mar-15-2005 21:08
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
tim, waar heb je die desktop in apple style vandaan? die wil ik ook wel op mn pctje hebben...en dat active desktop is onwijs veel gekloot :S
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Mar-16-2005 12:06
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Tim81
Zo da's een flinke les! Ga van de week ff kijken of ik er wat mee kan!