Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Olympische Spelen Athene 2004
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Dennis vd Geest is fan van Deep Dish ------> dubbele held


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-20-2004 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Echt werelds inderdaad!
Zo een reus van een vent die zich voor de wedstrijd voorbereid met een lekker setje van Deep Dish. Vanavond draait hij ook nog back2back met Ronald Molendijk (Soulvation) in Holland Heineken House!!

PRACHTIG

Old Post Aug-20-2004 21:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Inderdaad droge gasten zeg
Had voor de olympische spelen een registratie van vg Geest gezien dat hij inderdaad ging draaien. Was wel leuk om te zien.
Als je die twee dronken tegen komt is het 1 groot feest


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Aug-20-2004 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

IOC = een dictatuur

Olympische atleten online monddood
door onze redactie
AMSTERDAM - Atleten staan weliswaar midden in de belangstelling tijdens de Olypische Spelen van Athene. Maar het is niet de bedoeling dat ze online hun mondje roeren.

Het IOC verbiedt deelnemers, coaches, personeel en officials om verslagen of belevenissen te publiceren op nieuwssites en andere internetbronnen. Er wordt slechts een uitzondering gemaakt voor atleten die beschikken over een persoonlijke site die niet speciaal voor de Spelen is opgezet.

De reden van de restricties is dat atleten en coaches volgens het IOC niet de functie van journalist zouden moeten vervullen. Bovendien, en wellicht belangrijker is dat de (commerciële) belangen van uitzendrechthebbenden en geaccrediteerde media op de eerste plaats komen.

Deelnemers aan de Spelen mogen wel reageren op geschreven vragen van verslaggevers of deelnemen aan chatsessies, maar het zelf online posten van verslagen of dagboeken is tot het einde van de Spelen niet toegestaan.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-21-2004 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Heerlijk zo'n trainwreck tijdens de huldiging van pieter en inge

De clips bij studio sportzomer zijn weer geweldig, beetje jammer dat er vaak dezelfde nummers gebruikt worden (buiten dat standaard eindnummer dan, want is natuurlijk altijd hetzelfde ), maar prachtig hoe ze altijd weer passende beelden bij de muziek/tekst weten te vinden.


___________________

Old Post Aug-22-2004 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-



Registered: Aug 2000
Location: The Hague, Holland

Ja, studio sportzomer is opzich wel een leuk opgezet programma maar ik word alleen helemaal sick van die Mart Smeets. Wat een irritante eigengeiler is dat zeg. Hij hoort zichzelf zoooooo graag praten, de hele show draait meer om hem dan om de sporters die een mooie prestatie hebben neergezet!
Die opmerking ook weer gister: "Dat feestje zal nog wel lang doorgaan in het HHH en voordat Erica Terpstra al crowdsurfend naar buiten is gekomen zal het wel dinsdagavond zijn, dus voor ons een goed moment om haar dan te ontvangen." Tis opzich wel een mooie opmerking, maar ik vind niet dat je dat als Mart Smeets zijnde kan zeggen tegenover Erica Terpstra.

Wel weer fijn dat we 2 brons en 1 keer zilver met roeien erbij hebben!


___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!

Old Post Aug-22-2004 09:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Rudy
Ja, studio sportzomer is opzich wel een leuk opgezet programma maar ik word alleen helemaal sick van die Mart Smeets. Wat een irritante eigengeiler is dat zeg. Hij hoort zichzelf zoooooo graag praten, de hele show draait meer om hem dan om de sporters die een mooie prestatie hebben neergezet!
Die opmerking ook weer gister: "Dat feestje zal nog wel lang doorgaan in het HHH en voordat Erica Terpstra al crowdsurfend naar buiten is gekomen zal het wel dinsdagavond zijn, dus voor ons een goed moment om haar dan te ontvangen." Tis opzich wel een mooie opmerking, maar ik vind niet dat je dat als Mart Smeets zijnde kan zeggen tegenover Erica Terpstra.


Ik vind dat dus echt niet hè, ik vind het onwijs knap hoe hij mensen kan interviewen in sporten waar hij totaal geen verstand van heeft. Net als bijvoorbeeld in die uitzending van Tiesto. Kan me nog een x een uitzending van barend & van dorp waar de ene na de andere onzinnige vraag werd gesteld. Bovendien zit er altijd een lijn in het interview; om maar weer eens op tiesto terug te komen, dat hetgeen hij bereikt heeft te vergelijken valt met topsport.. Het traject naar het succes toe en alles. Ik vond echt dat Mart hier de spijker op zn kop sloeg.

Dan irriteer ik me meer aan die jakkes van gelder; maar dat komt waarschijnlijk omdat hij iets te veel voor ajaks is

Old Post Aug-22-2004 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Lol, het Dreamteam heeft gewoon weer een wedstrijd verloren nu van Litouwen


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-22-2004 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Vond Mart Smeets het ook heel aardig doen met Willem Alexander (qua interview dan, verder heb ik niks gezien )! Bij Jack van Gelder ligt het inderdaad wel heel dik bovenop... Hij wil iedereen te vriend houden en switcht continu van mening (van de zomer werd hij daar ook even op gewezen door Hugo Borst )!!

Old Post Aug-22-2004 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

tinus pakt nog maar ff mooi een bronzen plak


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Aug-22-2004 15:48 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Vind Sportzomer ook zeker wel een leuk programma. Gewoon lekker ontspannen 's avonds en niet te veel serieus gedoe. Veel geouwehoer van Mart en gesprekken met half dronken sporters

Wat een stelletje kakkers zijn het ook die roeiers Wel knap dat ze nog zilver en 2x brons hebben weten te halen.

Old Post Aug-23-2004 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

pfff wat een spanning zeg, bij de baanrit van Bos!
Echt jammer, maar goed. Zilver is ook leuk...

Old Post Aug-24-2004 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Olympische Spelen Athene 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro-house ch00n, very easy to ID [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRank 1 - Many Miles Too Soon [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!