|
| quote: | Originally posted by jp
Handjes de lucht in

|
Woohooo kijk me uit mijn dak gaan hier!! Ik met gele pet op!! Het was zo PHATTTTT!!!
En dat Markus oude nummers draaide weet ik niet eens omdat ik haast niks meer download en dus niet echt weet wat nieuw en oud is. En weet je dat ik dat dus weer zo PHAT vindt. Want nu is het weer net als vroeger, al het onbekende op die dansvloer. SUPER!! Dit feest krijgt van mij echt een dikke 9 en zal mij nog lang bijblijven!! 
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|