Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
You do not have permission to vote on this poll.
Ovide en zijn vriendjes 3 5.77%
Bush Bush 6 11.54%
Barbapappa 3 5.77%
Alfred J Kwak 1 1.92%
Teddy Rukspin 10 19.23%
Bassie en Adriaan 10 19.23%
Gummybeertjes 3 5.77%
Dommel 2 3.85%
Smurfen 4 7.69%
My little pony 0 0%
Fraggles 5 9.62%
Snorkels 2 3.85%
Boelie 1 1.92%
Chipmunks 2 3.85%
Pink Panther 0 0%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: The Hague

ok, ik zocht dus ook op teddy R bij altavista.nl en kreeg zodoende het top-idee om eens langs de videotheek te gaan om nog eens een videobandje te huren van Teddy R en eventuele andere aanwezige toppers! misschien een id voor mijn mede-TA'ers?

nog wat namen uit Teddy: Wooly (die grote paarse harige geloof ik) / Gimmick ( die met die bril) / Tweeg (de slechterik)

en dan de site waar pics te vinden zijn van o.a. De troetelbeertjes en Doctor Snuggles (hoe kunnen we die vergeten!)

http://www.alebaal.myweb.nl/Cartoons.htm
mocht je geinteresseerd zijn in beroemde tekenfilm beren (waaronder de berenboot) kijk dan hier:
http://home.concepts.nl/~lwmkeijs/bb000.htm

nog wat goede Teddy R sites:

http://www.mindspring.com/~mathue/t_r_animation.html
http://www.toptown.com/dorms/creeds.../rux/ruxpin.htm (kun je van een aardig aantal afleveringen het verhaal lezen)

en verder moet je maar gewoon namen intikken van je favo serie en je vind altijd wel iets!!

grtzzz!


___________________
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Sep-24-2001 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Jukx
Speciaal voor Optimus Trance:
MARSHALL BRAVESTAR!


...strength of the bear, speed of the puma!



jaaa, nu kan ik t me wel herinneren!!!! thnx Jukx!

Old Post Sep-24-2001 15:45 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
indo
tranceaddict in training



Registered: Sep 2001
Location: nederland

ik heb voor de smurfen gekozen
omdat de flinstone's niet
in het rijtje stond!!!!!!!

Old Post Sep-24-2001 16:05 
Click Here to See the Profile for indo Click here to Send indo a Private Message Add indo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

DE FRAGGLES!!!!!!!!
Alhoewel ik op de woensdagmiddag graag keek naar Hong Kong Foei, Scooby Doo, Top Cats en Candy
En hoe heet die ene kat ook weer.... damn... ik kom er niet meer op...

Old Post Sep-24-2001 16:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

JAAAAAAAAAAAA METZZ!!! HEATHCLIFF!!! Die was echt heel erg leuk!
(sorry, ik had net die pagina nog niet gelezen voordat ik vorige post deed)

quote:
Die heeft altijd een maliënkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte

Enne... ik weet niet meer over wie dit ging, maar één ding kan ik je wel vertellen: het was GEEN familie van MIJ!!!

Old Post Sep-24-2001 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by Eye-Riz
DE FRAGGLES!!!!!!!!
Alhoewel ik op de woensdagmiddag graag keek naar Hong Kong Foei, Scooby Doo, Top Cats en Candy
En hoe heet die ene kat ook weer.... damn... ik kom er niet meer op...


Uhhhm.. Hong Kong Foei? Uit welk tijdperk kom jij? (hiermee bedoel ik hoe oud je bent )
En Candy ken ik eigenlijk ook niet..
Leg uit, geef plaatjes hehe

Old Post Sep-24-2001 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

quote:
Die heeft altijd een maliënkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte



Dat is dus de Gummiberen he
Met Gummiberensap enzo
echt vet l33t die Gummiberen
Phatte intro tjoen ook



Gummiberen!!! MODDERVETTTTTTT GEWOON


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Sep-24-2001 17:12 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands


Old Post Sep-24-2001 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

De troetelbeertjes! toen ik heel erg klein was, was dit echt 1 van mijn favourites!


“One, two, three, four!
Denver, the Last Dinosaur,
He’s my friend and a whole lot more!”



Ook wel gaaf, kwam altijd op BBC... "give me the strength of 10 tigers!


D&D


Foofur!


Kent iemand dit nog? de originele Ghostbusters!


Aaaaah! dit was ook zo gaaf!! bijna niemand kent het nog... maar het was echt super toffe serie... kwam altijd op de Fun Factory!


Jaaa! Kissyfur!


The Real Ghostbusters... veel beter dan die andere!


Ah, deze is echt zoooooooooooooooo stoer!!!! Echt jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het nou ook alweer heette, aan iedereen gevraagd, niemand wist wat ik bedoelde. Begon al bijna te denken dat ik het me gewoon verbeelde totdat ik gister ineens op een site kwam met DE TEKENFILM ALLERTIJDEN!! ROBOTECH. Dat was echt zo gaaf! onwijs mooi getekend, goed verhaal, was beetje manga-achtig dus geen softe shit! Volgens mij kwam het altijd op Super Channel... bij die show van DJ Cat.


She-Ra, het zusje van He-Man!!


"thunder...Thunder...THUNDER...THUNDERCATS...HOOOOOOOO!"


deze mag natuurlijlk ook nie ontbreken!


Ja hoor, daar is die dan... David de Kabouter!


___________________

Old Post Sep-24-2001 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

Zo, dan heb ik trouwens ook nog mijn MINST favoriete tekenfilmserie gevonden.. en dat was Caduchon! Die ezel...


EN OMG!! FOOFER!!! Die was ik helemaal vergeten!! Daar was ik echt GEK van!!! Geweldig...


Was ik maar weer 4


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Sep-24-2001 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Jukx

“One, two, three, four!
Denver, the Last Dinosaur,
He’s my friend and a whole lot more!”



Oooooh, die bedoelde je!!! Nu weet ik m




quote:
Originally posted by Jukx
Kent iemand dit nog? de originele Ghostbusters!


Jaaa, dat liedje ging zo toch:"Go go Ghostbusters...."





quote:
Originally posted by Jukx

deze mag natuurlijlk ook nie ontbreken!


Yeeaaaaahhh, Transformers, Robots in disguise!!!

Old Post Sep-24-2001 20:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Kent iemand trouwens nog de serie Bionic Six? Dar was een gezin met geadopteerde kinderen en ze hadden (gellof ik) allemaal een soort ding om hun pols en als ze hun hand op dat ding sloeg, werden ze supersterk ofzo...



Wat een tijd hé, die jaren '80

Last edited by Opti on Sep-24-2001 at 21:06

Old Post Sep-24-2001 20:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha sample WMC 2005 #5... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBinary Finary - "1998" (Paul van Dyk Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!