Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto Live @ OS invigningen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag tycker i vart fall de va as fett Å de e inte ens ofta jag använder ordet fett

Man e som stolt över sin musik genre... Ungefär som när tex. landslaget representerar Sverige i EM

Old Post Aug-13-2004 22:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Amen....fan att jag inte hittade länken till streamen tidigare...nån som rippa?

Old Post Aug-13-2004 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

ingen som identifierat flöjtlåten än? :E
kom igen det dräller ju av Tästofans här. Nån borde ju känna igen den.

Old Post Aug-13-2004 22:55  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Sorrow
Jag tycker folk ska sluta klaga, helt seriöst.

Man kan tycka vad man vill om Tiësto, men det är JÄVLIGT stort att få spela på en OS-invigning. Gör något bra av detta nu istället för att bara säga "nä, han skulle spela det här, han skulle spela det där, jag ville egentligen höra hardstyle".

Kom igen nu.. Lite positiva tongångar vill vi se. Jag tycker att det var grymt iaf.

word

www.laszlo.se

Old Post Aug-13-2004 23:01 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

flöjtlåten kan ha varit en nykomponerad låt för just den här invigningen, skulle tydligen finnas ett par sånna

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-13-2004 23:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Nu får vi verkligen hålla tummarna för att folk fattar att Gyllene Tider suger och att EDM är det enda som gäller....kommer folk inte få upp ögonen för musiken nu så kommer de aldrig få det....

Åkajj!
Såhär är det, och därmed basta;
Gyllene Tider suger INTE, tycker man det så vet jag tyvärr inte i vilken kategori jag ska sätta de personerna i...
inget illa personligt, men gyllene tider är det absolut fetaste som hänt sverige...Å vem gillar inte deras låtar...KAN över 500.000 människor ha fel? tydligen
Gyllene ligger liksom i en helt annan dimension än trance öht..ett helt annat stadie

Tiësto gjorde allt som jag önskade mig på denna invigning!
Han var sig själv och spelade precis som han ville...

In Trance We Trust!

Old Post Aug-14-2004 00:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

men jag tycker inte att det var så himla lågt ljud på musiken? Jamenar det var inte så att han hade egen show och att alla aktiva passade på att smita in under tiden...
Det var inmarsh i OS och han fick spela bakgrundsmusiken. Varken mer eller mindre. Tyckte att ljudvolymen och mängden kommenterande (därmed inte sagt VAD de sa! ) var lagom.

Kändes gött iaf! Visste inte om det innan och så döck helt plötsligt den där namnskylten upp där det stod DJ Tiesto!! Trevligt.

Old Post Aug-14-2004 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hade inte haft nått emot lite högre volym men var förståligt hög volym =)

grymmt najs att han fick spela där iaf såg inte riktigt hela men iaf... nån som vet om setet finns att ladda hem?

Old Post Aug-14-2004 01:26  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

DJ Tiesto live at Olympic Opening Ceremony Athens 13-08-2004

01 Tiësto – Heroes
02 Tiësto – Dallas 4PM (Tiësto 2004 Mix)
03 Tiesto – Slice
04 Tiësto – Traffic
05 Tiësto - ID (01:09)
06 Tiësto - Alibinoni
07 Tiësto - ID
08 Tiësto – Lethal Industry
09 Tiësto – Theme From Norefjell (Tiësto 2004 Mix)
10 Tiësto vs. Junkie XL – Obsession
11 Tiësto ft. BT – Love Comes Again (Instrumental Mix)
12 Tiesto vs. Josh Gabrilel – Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13 Tiësto – Nyana
14 Tiësto – Flight 643
15 Tiësto – In My Memory (Airwave Remix)
16 Tiësto – Forever Today
17 Tiësto – Adagio For Strings

borde stämma...nåra tracksfreak som komponerat ihop
borde finnas å dra hem..snart iaf

Old Post Aug-14-2004 01:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by jofawe
lyssnar man på http://217.115.198.89:8200/ slipper man alla kommentatorer

när jag lyssna var det mer kommentatorer och lägre musik...

norefjell var ju höjdpunkten för mig iaf, har alltid älskat den lilla trudelutten... sparkles hade ju iofs varit kul att höra, men, men...

och sen heter den väl fortfarande albinoni, om inte tiësto har döpt om den... svårt namn tydligen, såg både alboni och albioni i id threaden igår...

Old Post Aug-14-2004 07:12  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Kunde nästan svurit på att jag hörde Rah - Pole Position fast den var omgjord

Old Post Aug-14-2004 07:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Jag kollade på Eurosport och det ända dom nämde var typ. Musiken står Tiesto för. Han blev årets Dj 2002 &2003.
Nämde SVT något?

Old Post Aug-14-2004 07:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto Live @ OS invigningen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance track of 1997, HELP!! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMotorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:36.

Forum Rules: