Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fok Voetbalmanager
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by dj_spare
Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!!

Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!!

Duidelijk dat het prutsers zijn ! Maar ze worden wel de verassing van het seizoen. Maar in you dreams dat ze van Feyenoord winnen!

Old Post Aug-27-2004 13:31 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Vitesse heeft zich keurig in de top staande gehouden!
Wanneer wordt de eerste speler van Vitesse geselecteerd voor Oranje Volgende week maar weer wat puntjes halen met Voetbalmanager, gelukkig zijn 'mijn' spelers hun club trouw gebleven met al die transfers...

Old Post Sep-04-2004 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik kan niet meer inloggen en de email die gebruikt wordt is van mijn oude stage- en werkadres Ff kieken of zij de pass kunnen doormailen

Old Post Sep-05-2004 12:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

nieuwe puntjes staan erbij

ik quote:

quote:

Ambrosius is heel wat van plan. De weekwinnaar doet vanaf deze ronde mee en is om mee rekening te houden. Met 75 punten behaalde deze user de hoogste score. blerry2003 en Easyedwin verzamelden 74 punten. In de top van het klassement deed Jappio de beste zaken, met 60 punten stoomt hij op naar nu een derde positie. Exalibur sluipt richting top tien. Gorro beweegt zich juist in omgekeerde richting, met 29 punten viel hij dertien plaatsen terug.
Bij de subleagues gaat Best Vooruit 8 op kop. Ze wordt op de voet gevolgd door #filosofie - Vardar Koekepan. De verschillen zijn klein.

Aanstaande vrijdag is er om 18.00 uur wederom de deadline. Tot die tijd kun je je selectie op orde brengen. Na die tijd gedane wissels zullen gelden voor ronde 4. We wensen je veel succes!

Old Post Sep-15-2004 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
nieuwe puntjes staan erbij

ik quote:

Netjes kerel! Goed gedaan!
Tim81 staat ook 12e hoor.......

Stand nu:
User Punten
Jappio 146
Tim81 134
dj_spare 128
qwertyplok 110
TranceFool 110
mr.marcello 108
SnuggLe 99
Djeebie 95
ryo-TA 94
spleetoog 89
alexverheij 89
jploveparade 82
JhonnyEnglish 74
Quriuz.com 72
Kolkie 57
MadDorito 51
moogwai 34

Ik ben toch redelijk omhoog geklommen ineens!
Van bijna laatste naar in de middenmoot. 47 punten was ook niet heel gek.
Kut dat alleen nog niet alle opties het doen verdomme!
Nu maar weer even mijn team aanpassuh!

Old Post Sep-15-2004 15:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!

Old Post Sep-15-2004 15:24 
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!

Sowieso niet echt heel logische redenatie!
Had je beter direct je andere spits weg kunnen doen om te kijken wie je dan kon aanschaffen... Als je v.d. Haar toch wilt behouden kost dit je alleen maar een extra transfer (en dus geld, 8% van zijn waarde of zo)!

12e plek is idd lang niet gek! Ben op zoek naar een middenvelder die punten scoort... Gok op Dave v.d. Bergh in plaats van Ilja van Leerdam!

Langzamerhand begint het team enige vorm te krijgen...

Jappio doet het wel extreem goed trouwens (Y)
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!

Old Post Sep-15-2004 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Tim81

Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!

Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........

Maareh..mensen, we moeten iedereen even actief krijgen zodat wel IEDEREEN van de subleague actief zijn team blijft veranderen! Alleen zo kunnen we stijgen in de subleague-ranking!

Ja Tim i know, was stom die wissel!

Old Post Sep-15-2004 17:05 
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........
!

tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.

Trouwens wel cool voor Jappio!

Old Post Sep-15-2004 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by moogwai
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.

Trouwens wel cool voor Jappio!

Ach blijf erbij dat er een factor geluk bij zit zit nog ff te twijfelen wat ik deze week ga wisselen, of mn aanval versterken, of mn verdediging iets minder zwak maken

Old Post Sep-15-2004 20:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61

gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.

gaat weer puzzelen worden deze week dus

Old Post Sep-27-2004 07:23  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61

gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.

gaat weer puzzelen worden deze week dus

Wohoooo 70 punten de afgelopen keer! Dat doe ik best netjes volgensmij! Ik was 51e deze ronde, nu 80e in totaal. Trouwens, er zijn wat mensen verdwenen uit onze lijst...oa Mr. Marcello!

Heb mijn verdediging nu wel oke, hopen dat NEC ook tegen RBC de 0 houdt en Kalou er weer een aantal inlegt. Nu maar eens de spelers van de Graafschap en ADO verkopen.....!!

Old Post Sep-27-2004 08:03 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fok Voetbalmanager
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGOOD GOD HELP...Armin Buuren plays this [2004] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBinary Finary - "1998" (Paul van Dyk Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:13.

Forum Rules: