Originally posted by dj_spare
Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!!
Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!!
Duidelijk dat het prutsers zijn ! Maar ze worden wel de verassing van het seizoen. Maar in you dreams dat ze van Feyenoord winnen!
Aug-27-2004 13:31
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Vitesse heeft zich keurig in de top staande gehouden!
Wanneer wordt de eerste speler van Vitesse geselecteerd voor Oranje Volgende week maar weer wat puntjes halen met Voetbalmanager, gelukkig zijn 'mijn' spelers hun club trouw gebleven met al die transfers...
Sep-04-2004 20:05
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik kan niet meer inloggen en de email die gebruikt wordt is van mijn oude stage- en werkadres Ff kieken of zij de pass kunnen doormailen
Sep-05-2004 12:08
Jappio
.
Registered: Dec 2001
nieuwe puntjes staan erbij
ik quote:
quote:
Ambrosius is heel wat van plan. De weekwinnaar doet vanaf deze ronde mee en is om mee rekening te houden. Met 75 punten behaalde deze user de hoogste score. blerry2003 en Easyedwin verzamelden 74 punten. In de top van het klassement deed Jappio de beste zaken, met 60 punten stoomt hij op naar nu een derde positie. Exalibur sluipt richting top tien. Gorro beweegt zich juist in omgekeerde richting, met 29 punten viel hij dertien plaatsen terug.
Bij de subleagues gaat Best Vooruit 8 op kop. Ze wordt op de voet gevolgd door #filosofie - Vardar Koekepan. De verschillen zijn klein.
Aanstaande vrijdag is er om 18.00 uur wederom de deadline. Tot die tijd kun je je selectie op orde brengen. Na die tijd gedane wissels zullen gelden voor ronde 4. We wensen je veel succes!
Sep-15-2004 13:25
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Jappio
nieuwe puntjes staan erbij
ik quote:
Netjes kerel! Goed gedaan!
Tim81 staat ook 12e hoor.......
Ik ben toch redelijk omhoog geklommen ineens!
Van bijna laatste naar in de middenmoot. 47 punten was ook niet heel gek.
Kut dat alleen nog niet alle opties het doen verdomme!
Nu maar weer even mijn team aanpassuh!
Sep-15-2004 15:20
SnuggLe
drs. Betweter
SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!
Sep-15-2004 15:24
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by SnuggLe
SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!
Sowieso niet echt heel logische redenatie!
Had je beter direct je andere spits weg kunnen doen om te kijken wie je dan kon aanschaffen... Als je v.d. Haar toch wilt behouden kost dit je alleen maar een extra transfer (en dus geld, 8% van zijn waarde of zo)!
12e plek is idd lang niet gek! Ben op zoek naar een middenvelder die punten scoort... Gok op Dave v.d. Bergh in plaats van Ilja van Leerdam!
Langzamerhand begint het team enige vorm te krijgen...
Jappio doet het wel extreem goed trouwens (Y)
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!
Sep-15-2004 15:57
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Tim81
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........
Maareh..mensen, we moeten iedereen even actief krijgen zodat wel IEDEREEN van de subleague actief zijn team blijft veranderen! Alleen zo kunnen we stijgen in de subleague-ranking!
Ja Tim i know, was stom die wissel!
Sep-15-2004 17:05
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........
!
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.
Trouwens wel cool voor Jappio!
Sep-15-2004 17:32
Jappio
.
quote:
Originally posted by moogwai
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.
Trouwens wel cool voor Jappio!
Ach blijf erbij dat er een factor geluk bij zit zit nog ff te twijfelen wat ik deze week ga wisselen, of mn aanval versterken, of mn verdediging iets minder zwak maken
Sep-15-2004 20:40
Jappio
.
gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.
gaat weer puzzelen worden deze week dus
Wohoooo 70 punten de afgelopen keer! Dat doe ik best netjes volgensmij! Ik was 51e deze ronde, nu 80e in totaal. Trouwens, er zijn wat mensen verdwenen uit onze lijst...oa Mr. Marcello!
Heb mijn verdediging nu wel oke, hopen dat NEC ook tegen RBC de 0 houdt en Kalou er weer een aantal inlegt. Nu maar eens de spelers van de Graafschap en ADO verkopen.....!!