|
LOL en ik die dacht dat het hier over tiesto in concert ging
Nuja, 'k heb ook men ticketjes hoor, en breezervolk kan me geen * schelen; 't zal gewoon zalig zyn. Ben er niet geweest in de versuz maar blijkbaar was er gewoon teveel volk, ook al dronken ze gvd allemaal liters champagne, dan nog. Met zoiets als de Ethias Arena zal dat wel allemaal ""draaglijk"" zijn (amai moet ik TIc echt zo beschrijven ); Antwerp Is Burning Indoor met Tiësto in het Sportpaleis viel toch ook immens goed mee, vond ik dan toch.
Ah, voor ik het vergeet TY versuz; door hen zag ik nog eens AVB tijdens de pre party van de City parade. Tweede keer en 't was bijna zo goed als de eerste keer; ook op AIB indoor overigens 
|