De winnende set kan je op ivibes.nu downen. Tracklist Terje Bakke - 2004 GDJB Bedroom DJ Contest Winner 01. Duran & Aytek - Future Hope 02. Dousk - Pa Dida 03. Marris - Egarnical 04. Kajal - Exquisite 05. Ridgewalkers feat EL - Find (Andy Moor Remix) 06. Skooma - Intervention 07. DJ Fire - Formentera 08. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
Hola, das gene kak die tracklist! Alleen die nummer 5 zegt me niks, vind ik zo'n overrated plaat!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Hola, das gene kak die tracklist! Alleen die nummer 5 zegt me niks, vind ik zo'n overrated plaat! Amai Jasper, wat een snelle reply! Ge staat op scherp precies
Ik heb gewoon geen leven
ja, heb set al een tijdje is natuurlijk heel goed maar ik ben niet zo een 8 nrs op een uur man he zoals je weer ziet, zijn eigen nummers heel belangrijk om hogerop te raken als dj nr 5 is toevallig al een paar maanden men favo, staat ook op 1 in men summer chart van de afgelopen 2 maanden smaken verschillen, dat is net wat het zo leuk maakt, anders was het een pokke saaie boel
___________________ http://www.mytrance.be