Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Tim81
Daarnaast was het nu ook een stuk koeler gelukkig!

Ik wil niet weten hoe het geweest is dan. Tijs08 zei inderdaad al dat bij Invited het helemaal extreem was, terwijl ik me nu al helemaal de klere zweette Ze moeten serieus wat doen aan die airco daar.

Verder erg leuk feestje! In het begin heel even met Emre gesproken. Later High NRG, SnuggLe, Magrec, Tijs08, 303, Lex en Partyhardy! nog gezien. Was weer leuk om iedereen ff te zien In de toekomst pre-party bij mij

De muziek was trouwens erg vet de hele avond. In het begin was het nog wel eens langdradig en kabbelend, maar naarmate de avond vorderde werd het steeds beter. Rond een uurtje of half 3 begon Kleinenberg echt aan een half uur flink hard draaien

En The Fruit is inderdaad vet!

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-25-2004 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Redanka - Waves (E-mission mix) ging er errug lekker in

Zoals mijn trouwe compaan/broeder in het kwaad Tim81 eerder al opmerkte, viel het stukje van (ruwweg) 3 tot 4 een beetje tegen .. daarvoor was het vet en af en toe zelfs übergeil!!
Dit laatste betreft dan het stuk waarbij volgens mij The fruit en Mir geht's gut gevolgd werden door een 80's rap/hiphop plaatje die later werd gemixed met een vette tribalhouse achtige track --> das war ja richtig

Hoop bekende gezichten (TA en non-TA) op een feestje dat de trip weer waard was .... ook als je pas om half 2 ofzo binnenkwam omdat je topografische kennis niet verder reikt dan Breda en omstreken

2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven!
Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...?

Voor de mensen die alles nog (een beetje) opnieuw willen beleven nog ff een tip(je):
de promo's van Everybody Too zijn geloof ik ook al te vinden en van deze set word ik op het moment erg vrolijk:
Sander Kleinenberg - Live @ Sputnik intensivstation (9-4-04)

* edit * Tracklist voor ^^^

Last edited by emre on Sep-25-2004 at 16:31

Old Post Sep-25-2004 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by emre
2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven!
Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...?

Ik was niet de enige die het warm had hoor En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken.

Oh ja, die jongen was mee ja. Maar nu zonder champignonnenkapsel

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-25-2004 16:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik was niet de enige die het warm had hoor En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken.

Je had een plekje moeten zoeken bij een van de ventilatoren, daar was et prima vertoeven!

En heb me met SK prima vermaakt. Weer de nodige TA's gesproken...

En ik doe volgende keer natuurlijk mijn witte polo weer aan!

Old Post Sep-25-2004 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ik heb me ook kapot staan zweten en toen had ik zelfs nog geen meter gesprongen! ik vond het bloedheet daaro! misschien was die ventilator wel een goede geweest, daar heb ik niet gestaan.

En topografische kennis niet verder dan Breda, David?! whahahahahaha we waren al lang binnen maar hebben jullie structureel ontlopen!

verder echt super avondje weer, eerst groot gedeelte van de Stanton Warriors meegepikt wat erg vet was, goede breaks! Daar Yarnie weer eens gesproken, erg chill!

en toen naar Sander K die ik weer helemaal mee vond vallen en die deze keer veel super platen draaide! Vette set en de sfeer was trouwens ook super zeg! weer veel leuke en enthousiaste mensen! en natuurlijk de nodige tranceaddicts!

Kortom, Everybody feesten behoren tot de beste van Nederland!

Sasha!

Old Post Sep-25-2004 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

Oh ja, die jongen was mee ja. Maar nu zonder champignonnenkapsel

Ik heb een foto van hem! Ik heb een foto van hem!
Ik zal hem wel eens posten

quote:
In de toekomst pre-party bij mij

Houden we je aan

quote:
Originally posted by basvh
Maar verder vette platen:
-ik herriner me een hele dikke tribal/techno plaat met een waanzinnige break.

Denk dat dat Remy @ Roland Klinkenberg was met Till Ya Drop..... kwam na Born Slippy. Supervet idd!

Vond het een geslaagd feestje! Echt weer een zeer gezellige Everybody sfeer met de hele Everybody familie. Echt fucking veel bekenden van verschillende boards die je op al deze feesten ziet, heel heel erg leuk! Toppunt vond ik een track die Harmen/Emre dachten te herkennen als 'hun favo op dat moment' dacht ik, de Skylark remix van ???, maar bleek hem toch niet te zijn (maar wel een vet nummer though).
Ook Till Ya Drop was heel erg gaaf. We stonden net op een leuke plek; de verhoging midden voor Sander K aan de achterkant van de zaal. Leuk om alles te overzien. Ook eindelijk Tim (zonder champignonnenkapsel ) gezien De Stanton Warriors waren ook erg goed bezig, heb ik me ook een uurtje bij vermaakt.

Wel een paar minpuntjes toch (ja, moet altijd wat te zeiken hebben):
- Dat het zo vroeg afgelopen was...
- Alter Ego - Rocker en andere hitjes....
- Heineken bier

En d'r waren verder alleen maar gezellige TA'ers Iedereen wel gezien, niet iedereen gesproken. Maar dat moet ook niet als je aan het feesten bent Hitte vond ik overigens toch wel meevallen, niet zo erg als een paar keer in de Asta.

Oh en David, er is ook een ander setje buiten diegene die jullie bedoelen. Is opgenomen aan het begin van de avond, volgensmij zit die Deep Dish remix van the Doors erin namelijk!
Hij draaide ook nog een remix van een nummer van Prince, was ook vet!

Wat fototjes:

De stanton Warriors!

Links is HET Champignonnenkapsel zonder champignonnenkapsel deze keer (en zonder bril )

Iemand nog wat webspace zodat ik wat filmpjes kan posten?

Last edited by SnuggLe on Sep-26-2004 at 11:39

Old Post Sep-26-2004 10:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe

sjezus wat ben ik toch breed zeg!

Old Post Sep-26-2004 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

leuk om te horen dat iedereen het tof had! Gelukkig kunnen de thuisblijvers ook nog luisteren, als ze net als ik 538 hebben gemist
Sander_Kleinenberg_-_Live_at_Everybody_Too_(Panama)_(538)-Cable-09-25-2004

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Sep-26-2004 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Was dat setje gister in Dance Department of zo? Zo ja, hoe lang is dat setje, want Dance Department of de Party Night heeft tegenwoordig alleen maar setjes van 30 min ofzo :/

GVD, weer moeten missen zowel live als op de radio

Verder leuke reports en pics

Last edited by Freezel on Sep-26-2004 at 13:44

Old Post Sep-26-2004 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix

Old Post Sep-26-2004 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by emre
Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix

op-rot-muziek noemen ze dat

Old Post Sep-26-2004 15:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tijs08
op-rot-muziek noemen ze dat

Ja dat heb ik toen ook maar snel gedaan!
Vond het te kut voor woorden, dat nummer

Old Post Sep-26-2004 16:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksweet prog tune [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Offer Nissim vs. Intermission - "Piece Of My Heart" (2004 Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:12.

Forum Rules: