Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Shieße! Starkt av Mondaybar, snacka om lyhörda, det är till att svälja sin stolthet och åberopa den gamla klassikerna, kunden har alltid rätt!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-03-2004 08:22  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Vilken var den ursprungliga linan? Sidan är nedplockad från mondaybar...

Old Post Oct-03-2004 10:42 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djred
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2002

Lineup & tider

Ministry of Sound Floor
(tribal/prog house & techno)
22:30-00:00 Henrik Tornberg
00:00-03:00 Wally Lopez (Spanien) - To be confirmed
03:00-06:00 Mauro Picotto (Italien)

14:00-15.30 JE Haugfos (Norge)
15:30-18:00 Johnny Boy

Monday Bar/Spiral Trax Floor
(psy trance and trance)
22.30-00.30 DJ Bakke + Gen 6 (B2B DJ set)
00.30-01.30 DJ Duvdev (Israel)
01.30-03.00 Live: Infected Mushroom (Israel)
03.00-04.30 DJ Peter Didjital
04.30-06.00 DJ Anti

13:00-14:30 Oded Peled (Finland)
14:30-17:00 Orkidea (Finland)

Future Lounge (allt!)
De djs som kommer att spela här, en timme var, kommer att meddelas senare.

Old Post Oct-03-2004 10:47  Sweden
Click Here to See the Profile for djred Click here to Send djred a Private Message Add djred to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Undra vad som komma skall nu då. Lär väl inte vara någon av de stora som plockas bort hoppas jag..? Picotto eller IM? ...

Spelar egentligen ingen roll vilken lina MB kör med, man vet ju att det blir en kanonfest ändå. Ok, skulle de börja dra med DJ Sammy och dylika vet jag inte om jag skulle hurra för kung och fosterlandet, men annars så ska det inte vara något att oroa sig över

Old Post Oct-03-2004 11:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Blev såå glad när jag läste Mondaybars nyhetsbrev inatt! Carl Cox är med andra ord inte ute ur leken, även om chansen till att de bokar honom är en tusendels promille. Hoppas att det i alla fall blir ETT stort namn till utöver psy- och goanissarna så det blir värt att åka.

www.laszlo.se

Old Post Oct-03-2004 11:39 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Bort med infected och in med yoji ist.
Kanske lite dyrt, får väll ta scot project lr angy dee

Old Post Oct-03-2004 13:13  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

vad jag kan se så är bara wally lopez lockande...

Old Post Oct-03-2004 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MojjMojj
Bort med infected och in med yoji ist.
Kanske lite dyrt, får väll ta scot project lr angy dee

yoji hade ju varit riiiiiiktigt ballt

Old Post Oct-03-2004 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

Wally Lopez å Picotto e e ju okej...men bakom dom så e det lite tunnt...=)...som tex på spring cruise vare ju både Armin, Schulz,Tall Paul,Darren christian,erik prydz,joel mull, özze å gänget...behövs en bredare lina bakom det stora namnet..i det här fallet picotto..å hävdar fortf att psy/goa hör hemma i skogen å inte på klubbevents..ujuj nu får väl pisk men så ere

sen att man alltid har kul iaf e ju en grej, men linan e ju inte oviktig i det hela får se om d blir nån kryss nr 3 för mig.

Old Post Oct-03-2004 15:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Gate 42
Undra vad som komma skall nu då. Lär väl inte vara någon av de stora som plockas bort hoppas jag..? Picotto eller IM? ...

Spelar egentligen ingen roll vilken lina MB kör med, man vet ju att det blir en kanonfest ändå. Ok, skulle de börja dra med DJ Sammy och dylika vet jag inte om jag skulle hurra för kung och fosterlandet, men annars så ska det inte vara något att oroa sig över

Har vart i kontakt med MBar dom senaste dagarna, diskuterat ev. allternativ.
Kan säga så mycket som så att det inte är Picotto som ryker, vilka som gör det vet jag men det låter jag MBar själva berätta.
Vad jag mer vet är att de inte blir några yberstora DJs som PVD, Corsten, Cox mfl. Men de blir snäppet under. Riktigt kända och bra DJs med andra ord.
Får hoppas deras planer och förhandlingar går som dom ska

För övrigt så lägger jag ner planerna på gruppbokning då gensvaret har vart allt annat än bra.

Old Post Oct-03-2004 17:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

^ Steve, ditt inlägg gör mig orolig
Har mina psy-gudar fått gå åt sidan

Hehe, aja. Jag är säker på att kryssningen kommer bli helt tokbra i alla fall. Det blir alltid fest dit Monday Bar sätter segel!

Old Post Oct-03-2004 18:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Blev ju glad när dom skulle köra lite psytrance som omväxling även om de kanske finns bättre psytrancedjs...
Får hoppas att de blir trance istället i sånna fall...misär om det bara skulle bli techno o house på stora golven...då stannar man ju definitivt hemma...

Old Post Oct-03-2004 19:13 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackINCREDIBLE melody (number 2) [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMeizon - "Aeon" (Perc Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:53.

Forum Rules: