Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredAcler
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden

Ahh, det blir ju ett perfekt sätt att ladda upp på
Vilken tid startar det?


___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Oct-21-2004 09:05  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum



Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!

Start kl. 20:00 på trance kanalen


___________________
www.assortedtrance.com
www.facebook.com/assortedtrance
http://www.soundcloud.com/johannilsson
http://www.di.fm

Old Post Oct-21-2004 09:12 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Start kl. 20:00 på trance kanalen


Nice set Irish, liked it alot

Så bad news, bilen som skulle tagit oss upp till Lkpg och festen ikväll ville inte det tydligen. Står nu på verkstad

Försökte få tag i någon hela gårdagen som ville följa med/låna ut sin bil men ingen lycka. Kan inte folk hålla sig hemma på helgerna?
Och buss/tåg är helt uteslutet, kostar för mkt.

Så j***a tråkigt, som jag hade sett fram emot denna festen
Men men, hoppas nu Glorie lyckas kränga biljetterna till någon så man inte går back på det hela.

Ha det så kul alla SWETA's, så syns vi någon annan gång.

Last edited by SWE_TRANCE on Oct-22-2004 at 14:29

Old Post Oct-22-2004 11:18  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

taskigt swe_trance.. taskigt.

jag hoppas på att inget ska hända nu när jag kör upp.. fast.. man klarar sig alltid.

ångrar lite att jag inte tar mina föräldrars bil, men men, min bil ska väl gå så långt den med.

Old Post Oct-22-2004 11:36  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Nice set Irish, liked it alot

Så bad news, bilen som skulle tagit oss upp till Lkpg och festen ikväll ville inte det tydligen. Står nu på verkstad

Försökte få tag i någon hela gårdagen som ville följa med/låna ut sin bil men ingen lycka. Kan inte folk hålla sig hemma på helgerna?
Och buss/tåg är helt uteslutet, kostar för mkt.

Så j***a tråkigt, som jag hade sett fram emot denna festen
Men men, hoppas nu Glorie lyckas kränga biljetterna till någon så man inte går back på det hela.

Ha det så kul alla SWETA's, så syns vi någon annan gång.


Äjjj fan va synd !!! Bilar är ju bara ett ont ting som kostar pengar utav helvete !!!


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Oct-22-2004 14:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping

nån som har biljettstatus? en till polare som vill hänga på, hur många tror ni dom säljer vid dörren?


och när börjar folk röra sig mot BK? 22? fasen asså, kul kul kul det kommer bli


___________________
infekterad svamp

Last edited by InoX on Oct-22-2004 at 16:36

Old Post Oct-22-2004 16:27  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ...
Tack glorie för förfesten!

Old Post Oct-22-2004 19:41  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by jofawe
jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ...
Tack glorie för förfesten!


jaaa, strö salt i de redan så infekterade såren bara
Nä, hoppas ni har det helt grymt just nu!
Själv sitter jag här och dricker lite öl och softar till DI.fm.

Old Post Oct-22-2004 20:59  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by jofawe
jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ...
Tack glorie för förfesten!


blev det nån scooter eller gunther denna gången också eller???
hahahahaha... vilka det nu va som satte på sån skit


___________________
Daniel

Old Post Oct-22-2004 23:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?



Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden

Partyrapport or stfu!


___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia

Old Post Oct-23-2004 09:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden

Ja sicken natt det var
Kunde ju knappast ha blivit bättre tycker jag.
Först Andreas som mjukar upp stället, o sen Above & Beyond
som river av den ena bra låten efter den andra
och till sist Irish som klämde ut den sista energin som fanns kvar

Festen får helt klart 5 discobollar av 5 möjliga


___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Oct-23-2004 13:47  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Drunk vilken kväll!

quote:
Originally posted by jeremy1984
Partyrapport or stfu!


aaaa ok, här kommer min

här kul hade vi på förfesten. Riktigt trevlig. Kul att så många dök upp.. blev skapligt trångt men det gjorde inte så mkt. dbl, haha, nee inge scooter den här gången men allt Kosmonova -My boy Lollipop (den var inte så uppskattad dock)

sen fick jag och mina tjejpolare skjuuuuts (weeehooo) av snällis-Ekstaza till BKs även om det bara tar 10 minuter att gå så vare soft

dök in på BK strax före 11.. japp vi vi gick så tidigt för att inte missa Andreas som ju började spela. Stället höll på att fyllas upp så nedervåningen (den me trance) hade inte öppnat. vi hängde in våra jackor och minglade sedan runt lite.. Efter typ 10 minuter öppnades nedervåningen upp och Andreas H satte igång och spela. Riktigt najz och bra uppvärmningsmusik, men det är inget jag gladeligen dansar till. var iofs ändå bra att det spelades progressive, på det sättet blev det ju fler skilda stilar. han spelade till typ midnatt då A&B satte igång.. Grymt drag från låt 1. Dessvärre kände jag inte igen så många låtar.. fick iaf höra: Tilt - the world doesnt know, Delerium - Silence, Oceanlab - Satellite (A&B Remix), Madonna - What It Feels Like (A&B Remix) (wooohooo säger ja bara va grym den var att höra ute har nog inte gjort det förut) Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) ingen favvolåt till mig som sagt... menmen och favvolåten: Alt F4 - Alt F4

övriga låtar de spelade mensom jag inte lyckades tunespotta var:

Probspot - Foreplay
Dido - Sand In My Shoes (A&B Remix)
Sonorous - Protonic (Mirco De Govia Remix)
Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
Super 8 - Cr8 (Original)

tog en massa kort.. postar länken snart de ska upp på TC så de blir bättre kvalite på korten plus att de kan "hosta" mina filmer. Typ de klippen som är när Irish spelar behöver jag ID på de 2 sista.

Irish var grymme! första gången jag hörde han live. dock vare väl iaf 2 eller 3 låtar som var mer upliftingstuket.. typ Gate 42-Flow.. alltså inte ren hardtrance.. var lite förvånande, för jag trodde inte du spela sånt alls Irish fast de var inte sämre för det. tvärtom! som sagt, riktigt tryck i publiken oxå. hela kvällen var folk otroligt laddade.

Förresten får ni inte missa att läsa Correns schysta artikel om festen det var tänkt att jag skulle skriva den.. men fick riktlinjer från arrangören om att jag var tvungen att skriva reklammässigt vilket jag gjorde. Det ledde till att han som skrivit den där nu, inte ville ta med min (eftersom den var för mkt reklam ).Istället skrev han om den, (vilket ju inte gjorde så mkt eftersom den ger en så positiv bild).

sen ösregnade det när vi skulle hem igen.. som tur är ryckte vår räddande ängel Ekstaza in igen och skjutsade hem oss.

just det, får ju inte glömma... Eftersom jag hade på mig min gjutna Addict-tröja kom både "InoX" och "swedetrance" fram och hälsade. Kul å träffa er killar Indeed.

som sagt.. snacka om trance-anda, att åka ända från GBG.

en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej

hörde ju knappt porttelefonen...


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-23-2004 14:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998 la locomotive track 2... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFutureforce - "Melody Without Words" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!