|
he vet kicken dit topic!
Jammer dat Clarke niet ingaat op de inhoud inderdaad... alleen hahaha en LOL roepen als hij voor de zoveelste keer wordt gewezen op goede punten komt eveneens niet al te professioneel over.
Denk dat als je promoter/synthgoeroe bent en je heel wat vriendjes hebt, je toch enigzins zou moeten snappen hoe het zit...Armin/Tiesto enzo zijn bedrijven! Massa-entertainment. Dat je toevallig ook voor het karretje van deze heren bent gespannen wil niet zeggen dat iedereen dan meteen een standbeeldje voor je gaat bouwen.
Als je eerst eens wat respect zou opbrengen voor iets wat anderen leuk vinden...
daarbij, als je gebanned bent betekent dat dat we je niet meer terug willen zien...dan kan je heel stoer gaan spooven, maar buiten dat het ons meer vermaak oplevert word je er zelf niet echt beter van...
zuchtje 
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

|