|
| quote: | Originally posted by DjChook
רק רציתי ליידע אותכם שיצא
ICQ 5
שזה גירסא חדשה של אייסיקיו שסוף סוף איחדה את
LITE
עם
PRO
הדבר הכי חדש בא הוא יכולת ווקי-טוקי, שאני לא בטוח כמה תתפוס, אבל יהיה נחמד לבדוק..
בכל מקרה, זה הכל
ד"א עם מישהו פה יכול לעזור לי טיפה, אני רוצה לקנות מחשב חדש ומתלבט |
מירנדה זה הכי, אחי...
ותקנה מחשב חדש, אם יש כסף למה לא..
לך רק על מעבד [ מציע AMD ] שבנוי ב 64bit
ותשקיע גם בכרטיס מסך חזק..
ככה אם כבר אז כבר שלא תצטרך סתם לשדרג כמוני כל חצי שנה חלק אחר במחשב..
|