 |
|
|
|
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
פשוט תצרוב אותו ותשלח לי אותו בדואר
זה המיקס שלך, תחליט אתה מה אתה רוצה לעשות איתו
הנה הכתובת שוב
גיל שוורץ
יאשיהו 24
באר שבע
84000
|
|
Oct-12-2001 16:28
|
|
|
 |
 |
Dj-2TaLL
Jamil-Addict

Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
|
|
|
Oct-13-2001 12:33
|
|
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
אחי
לא אכפת לי מרשימת הטראקים כרגע
אכפת לי מהמבנה של המיקס, איך הוא יישמע, מתי בדיוק הכנסת ת'מיקס וכו'...
|
|
Oct-13-2001 12:36
|
|
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
Oct-13-2001 14:25
|
|
|
 |
 |
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
|
|
|
אני מצטער לאכזב אותכם אנשים
אבל כל העסק הזה לא נראה לי... לא הייתי פה כמה ימים אז רק עכשיו קראתי את כל הפוסטים ששמתם פה.. אני מכיר את העסק הזה הייתי חלק בהפקה של כמה מסיבות, אולי מישהו שמע על ההפקה, GO PARTIES
המסיבות היו מלאות כסף ממש המון המון כסף הושקע אבל זה לא היו תוצאות ממשיות, בראש השנה מי שזוכר היתה מסיבה בהאנגר-דוגית זה היה גו פרטיז, אבל אף אחד לא הלך לזה כולם הלכו לטי אל וי...
עכשיו למה אני אומראת זה? כי זה נשמע ממש כמו המסיבה הזאת שגיל "מתכנן". לדעתי זאת תהיה מסיבת שוק, אפילו ברמה פחות מגו פרטיז.
mark my words
ואם המסיבה הזאת יוצאת לפועל והיא תהיה פצצה (אני חושב שאני אהיה שם) אז אני אבוא ואתנצל וכל זה. אבל בינתיים כל המצב הזה לא נראה לי נורמלי.
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
|
|
Oct-15-2001 08:19
|
|
|
 |
 |
YuVaL
Airwaves

Registered: May 2001
Location: Out There....
|
|
|
Oct-15-2001 11:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:53.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|