Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part V
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by TranceZoner
Lees net ook hier

Info

dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'.
Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden?

Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie

Old Post Dec-01-2004 13:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..

Old Post Dec-01-2004 13:38  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt

Registered: Apr 2004

quote:
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!

Ik moet 'em nog branden (), EN kijken. idd, de beelden spreken mij ook wel aan.

Old Post Dec-01-2004 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Robert
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..

De beste film van het jaar
Heel de bioscoop was stil na de film, de Duitsers weten hoe ze een film moeten maken!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Dec-01-2004 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Ben er gister met mn vriendin naartoe geweest, en inderdaad een hele leuke film! Vooral hoe die baby kijkt en doet is echt geweldig, had op het eind zelfs tranen in mn ogen van het lachen!

Old Post Dec-01-2004 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt

Maar ook een kwaliteit filmpje, joh! Ik zat op de rand van me stoel gister!

Old Post Dec-02-2004 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

2 weken geleden was ik in Londen toevallig nog aanwezig bij de premiere van The Polar Express. Althans we zagen de mensen over de rode loper aankomen bij de bioscoop. Weinig bekenden aan het begin (volgens een paar gekke Engelse meiden voor ons waren het de Engelse Big Brother deelnemers, zangeressen van bij mij onbekende bandjes en natuurlijk de 'soapies', uiteindelijk kwam natuurlijk Tom Hanks nog langs! Volgens de recensies moet het echter wel een superslechte kerstfilm zijn...

Old Post Dec-03-2004 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

was gister naar The Forgotten en wat is dat een kanslose kutfilm. Heb alleen maar gelachen om zijn domheid haha. Zonde van mijn tijd..

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-03-2004 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!

Old Post Dec-03-2004 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt

quote:
Originally posted by moogwai
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!

Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.
Iets bekend over de cast van deel 2?

Old Post Dec-04-2004 19:35  Netherlands
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

Ik heb net 'open water' gekeken maar ik vondt deze echt ZWAAR tegenvallen, gebeurde echt helemaal niks in deze film. Zijn er trouwens nog mensen die 'bad santa' hebben gezien, denk dat ik die zo ga kijken namelijk

Old Post Dec-04-2004 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Cosmic
Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie

Zouden ze dan ook een echte albino regelen als albino?

Old Post Dec-04-2004 23:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part V
Post New Thread    Post A Reply

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules: