|
|
|
|
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by TheOnE
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! 
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!!
(dat was een joke van Mike zelf ) |
Als JIJ zo slim bent om dat te constateren... denk je dan niet dat de mensen bij DJ Mag ook zo slim zijn? Wat een achterlijke beschuldiging is dit zeg... Typisch geval van slechte verliezer imho. Als dit bericht daadwerkelijk van MIKE af komt issie super triest bezig. Kom op mensen, wees reeel. Veel van MIKE zen eigen producties lijken sterk op elkaar, en je moet er dus maar net van houden om het helemaal geweldig te vinden wat ie doet. En nou snap ik best dat het onder de Belgen een volksheld is (terecht ook imo), maar de belgen vormen natuurlijk maar een klein onderdeel van de globale EDM bevolking he... Wat dat betreft dus alle waardering voor het feit dat MIKE het zo ver weet te schoppen in die lijst 
|
|
Nov-01-2004 18:43
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
volgens mij zijn alle votes voor "AvB" naar "ATB" gegaan
anders had hij wel op 1 gestaan ! 
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Nov-01-2004 18:47
|
|
|
 |
 |
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
|
|
|
Nov-01-2004 19:09
|
|
|
 |
 |
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by TheOnE
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! 
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!!
(dat was een joke van Mike zelf ) |
hehe... ik bedoelde het niet zoals of mike er dan beter van wordt als we een mail naar tmf sturen, Ik wou gewoon het in tmf hun face rubben dat "hun" to many dj's toch niet de eerste zijn.
anyways. voor mij mike all the way.
@steffie (graf)---> I'm a newbie and i'm proud of it 
|
Nov-01-2004 21:04
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-02-2004 20:06
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:30.
Forum Rules: